[6N] 1.6 8v 75km stukanie w silniku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

Tak, można było wcześniej zmienić pasek wielorowkowy. Pewnie rozleciał się ze starości albo od nadmiernego przebiegu. Istnieje także możliwość wady materiałowej. To już wtedy inna historia.
[quote="szopal"]rozrzadu nie zmieniaja bo mialem wymieniany 17tys. km temu[/quote]
Jeśli zaoszczędzisz na pasku zębatym, który już przeskoczył, możesz czasem mieć w niedalekiej przeszłości ten sam problem co teraz. Pompa może zostać ale pasek to raczej sobie wymień. Dołóż 40 PLN więcej i śpij spokojnie.
Pozdrawiam
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Fakt, paska klinowego nie wymienialem:/ a co do paska rozrzadu to oczywiscie ze nowy teraz bedzie. Zostaje pompa i napinacze. Tak ze przestroga dla wszystkich, pamietajcie o wymianie paska wielorowkowego... chociaz siostrze w corsie sie urwal i nic sie jej nie stalo...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”