[6n2] Korek wlewu paliwa i centralny zamek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
piotrom87
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:01

[6n2] Korek wlewu paliwa i centralny zamek

Post autor: piotrom87 »

Witam, mam Polo z 2001 z centralnym zamkiem z kluczyka. Tylko że centralny zamyka mi 4 drzwi (nie zamyka tylnej klapy i korka od paliwa). Dodam że auto nie ma tych dwóch przycisków, (nie wiem od czego one są, jeden z symbolem kluczyka a drugi samochodu) umieszczonych obok przycisków od el. szyb po stronie kierowcy. Korek jest z zamkiem na kluczyk ale także nie da się go zamknąć (kluczyk pasuje). Czy coś jest uszkodzone?? Czy da się zamówić w ASO korek, tak aby nie mieć dodatkowego kluczyka??
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Wyglada na to że masz dorabiany centralny zamek... Większosć instalowała tylko na drzwi ponieważ żeby bagarznik zamknać nie orginalnym siłownikiem trzeba to inaczej rozwiązać... Więc firmy zakładające centralne nie bardzo sie w to bawią... Przycisk nad el. szybami slurzy do sterowania (orginalną) centralką ze środka auta... Autko(otwarte) Kluczyk (zamknięte).

co do korka... w polo klapka nigdy nie była ryglowana siłownikiem... Mimo że jest na to miejsce... A zamek w korku najwyraźniej komuś się popsół wiec powyciągał zapadki... Najlepiej kupić nowy korek i u jakiegoś szpeca od zamków niech ci dorobi bembenek pod klucz...
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""limpek""]co do korka... w polo klapka nigdy nie była ryglowana siłownikiem[/quote]

w 6N była przy fabrycznym centralnym.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Olo""][quote=""limpek""]co do korka... w polo klapka nigdy nie była ryglowana siłownikiem[/quote]

w 6N była przy fabrycznym centralnym.[/quote]

Potwierdzam, mam 6N z fabr centralnym i klapka paliwa jest ryglowana
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

o kucze... no człowiek uczy sie całe życie :P.. A jak się ta klapke otwierało?? tak jak w passacie za pomocą przycisku??
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""limpek""]A jak się ta klapke otwierało[/quote]

normalnie za cycek :P
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
piotrom87
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:01

Post autor: piotrom87 »

[quote=""limpek""]Wyglada na to że masz dorabiany centralny zamek... Większosć instalowała tylko na drzwi ponieważ żeby bagarznik zamknać nie orginalnym siłownikiem trzeba to inaczej rozwiązać... Więc firmy zakładające centralne nie bardzo sie w to bawią... Przycisk nad el. szybami slurzy do sterowania (orginalną) centralką ze środka auta... Autko(otwarte) Kluczyk (zamknięte).

co do korka... w polo klapka nigdy nie była ryglowana siłownikiem... Mimo że jest na to miejsce... A zamek w korku najwyraźniej komuś się popsół wiec powyciągał zapadki... Najlepiej kupić nowy korek i u jakiegoś szpeca od zamków niech ci dorobi bembenek pod klucz...[/quote]

Wielkie Dzięki za rozjaśnienie sytuacji. ;) Tylko ciekawi mnie czy ktoś, kto dorabia zamki wstawi mi go do korka? Czy ew. w ASO będę mógł zamówić korek, podając rzeźbę klucza????


EDIT: Byłem w ASO i pytałem: korek wlewu paliwa (na zamówienie, podając rzeźbę klucza i wypełniając druk że jest się właścicielem pojazdu) kosztuje 170 zł czyli krótko mówiąc sporo...
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”