[6n] Przepustnica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

F
Freshu6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 09 lis 2012, 16:29
Lokalizacja: Piekary Śląskie

[6n] Przepustnica

Post autor: Freshu6 »

Witam wszystkich wczoraj wystąpil mi problem auto nie trzymalo wolnych obrotów podlączylem komputer i wyskoczyl bląd 00282 pozycjoner przepustnicy przyspieszenia wymienilem cala przepustnice bo byla taka zintegrowana z krokowcem . Po zalożeniu nowej przepustnicy auto trzymie obroty ale ok 500 i czasami tez zgasnie i caly czas wybija dalej ten sam bląd . Możecie cos pomóc ? :beg: dodam że jest to 1.6 AEE 98r adaptacja była zrobiona 80C itp wszystko niby okej zrobione
J
Jokozzz
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 lip 2014, 22:08

Post autor: Jokozzz »

Sprawdz przewody idace do przepustnicy...ja mialem podobny problem tylko ze auto plywalo podczas hamowaniu silnikiem, wymiana przepustnicy nie pomogla, adaptacja i bylo z 1 dzien normalnie pozniej od nowa i tak w kolko...wgranie czystego wsadu do sterownika zalatwila sprawe, wyglada na to ze lubi sie wsad wysypac i daje popalic ...
r
rasm
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 16 wrz 2014, 9:31

Post autor: rasm »

Witam
Podepnę się do posta:
Kupiłem Polo 6n z silnikiem 1.0 benzyna bez gazu - falowały obroty - zgodnie z tym co znalazłem na forum- wyczyściłem przepustnicę i zrobiłem adaptację - obroty ustabilizowały się ale są zbyt niskie ok 750. I nie wiem co zrobić aby je zwiększyć, dodam że jak np. włączę ogrzewanie tylnej szyby (większy pobór) to obroty wskakują na ponad 900 i wtedy jest OK.
Wystarczy, że włączę to ogrzewanie na chwilkę, potem je wyłączę i obroty dalej trzymają się na prawidłowym poziomie do czasu ruszenia samochodem, potem spadają na 750.
Oczywiście dotyczy to rozgrzanego silnika.
Proszę o jakieś wskazówki co jeszcze sprawdzić lub ustawiać.
Pozdrawiam
Rafał
w
wooke
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 26 paź 2014, 17:44

Post autor: wooke »

Ja również podepnę się, nie będę zakładał nowego tematu. Wczoraj wyczyściłem przepustnice i są takie objawy jak opisane na forum tzn. wysokie obroty na jałowym i szarpanie. Dzisiaj chciałem ją zaadaptować i niestety pojawia mi się błąd 01087 w VAGu 311.2 i nie ma możliwości usunięcia go. Postępuję wg instrukcji w internecie ale na kanale 98 pojawia się error. Trochę falowały mi obroty i wykombinowałem tak, że jest lipa. Czy jest szansa, że po przejechaniu trochę km sama się zaadaptuje? Chyba że Wy mi pomożecie. Albo jedyne wyjście do mechanika podjechać, ale też pytanie czy on będzie potrafił to naprawić?
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

[quote=""wooke""]Wczoraj wyczyściłem przepustnice i są takie objawy jak opisane na forum tzn. wysokie obroty na jałowym i szarpanie. Dzisiaj chciałem ją zaadaptować i niestety pojawia mi się błąd 01087 w VAGu 311.2 i nie ma możliwości usunięcia go.[/quote]
Prawdopodobnie nie masz pełnej wersji VAG COM.


[quote=""wooke""]Postępuję wg instrukcji w internecie ale na kanale 98 pojawia się error. Trochę falowały mi obroty i wykombinowałem tak, że jest lipa. Czy jest szansa, że po przejechaniu trochę km sama się zaadaptuje? Chyba że Wy mi pomożecie. Albo jedyne wyjście do mechanika podjechać, ale też pytanie czy on będzie potrafił to naprawić?[/quote]

Spróbuj poluzować linke od przepustnice, ja miałem ten problem że nie mogła adaptacja przejść - winna była zbyt mocno naciągnięta linka. Ma być 0.5cm luzu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”