co wymienić? drążki kierownicze ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
scot
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:34

co wymienić? drążki kierownicze ?

Post autor: scot »

Witam
Z góry zaznaczam, że jestem troche laikiem jeżeli chodzi o naprawy samochodów - generalnie początkujący.

Problem jest następujący - od jakiegoś czasu mam jakby "luzy" w kierownicy i im wyższa prędkość tym mniej pewnie się prowadzi autko. Pytanie brzmi co to może być ? co można wymienić i czy wymiana tego jest cięzka.


Pozdrawiam
Tomek
--------------------
Polo 86c/2f 1.05 AAU
1992r.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Mi jak wymieniali drążki, to okazało się że jeden jest niewykręcalny, a drugi owszem idzie jako końcówka, nie wiem na ile to prawda, ale według etki zgadza się.
Obrazek

Mam taką końcówkę na stanie, myślałęm że obie wymienne...
nowa. jak interesuje to pisz...
Do zamiany potrzebny śćiągacz i wkręcenie na taką samą głębokość, najlepiej oddaj mechaniku jak się nie znasz, i niech zbieżność ustawi po zabiegu.
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

dla waszej pewności potwierdzam co pisze Crazy, z prawej strony jest końcówka wymienialna, z lewej nie. i koniecznie zbieżność potem zrobić, bo ja sam wymieniałem i teraz piszczę na każdym zakręcie i trochę mnie ściąga :P
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

Andrzej_89 opon to też zaraz nie będziesz miał ;P
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

idą na straty po tym sezonie, a zbieżność zrobię dopiero po wymianie amorków, czyli pewnie za jakiś tydzień. i znowu cały przód musze rozebrać :/
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""scot""]od jakiegoś czasu mam jakby "luzy" w kierownicy i im wyższa prędkość tym mniej pewnie się prowadzi autko[/quote]
jedź na stacje kontroli pojazdów zapłcisz ze 20zł i całe auto ci przetrzepią
mogą być gałki kierownicze
kolumna
lub wszystko inne
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
freeyourmind
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: ERA DW ∆
Kontakt:

Post autor: freeyourmind »

Andrzej_89
po wymianie amortyzatorow nie musisz jechac na zbierznosc bo przy wymianie amorkow nie ingerujesz w regulacje zadna.katow sie nie reguluje w ogole w polo 86c i 86c/2f a zbierznosc ustawia sie wlasnie na jednym drazku kieroniczym ktory wybijasz(przy wyjeciu amorkow) i wkladasz pozniej tak jak wyjales i nic nie regulujesz.(no chyba ze wymieniasz koncowke drazka wlasnie
Crazy
tak jak mowisz jeden jest z regulacja a drugi jest jednolity bez regulacji
scot
po mojemu tak jak mowi kolega BALON
to moze byc wszystko.najlepiej jedz na stacje diagnoistyczna i za grosze Ci przetrzepia wszystko i bez pudla wymienisz sobie. pozdro
Stare dobre czasy / przed montażem LPG... Obrazek
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

BALON
freeyourmind
koledzy dobrze mówią, diagnostyka - na rozciąganie Ci wstawią i wszystko wyjdzie, a elementów do wytłuczenia jest sporo. U mnie jest podobna sytuacja i też wybieram się na diagnostykę. Mianowicie mam efekt odjeżdżania na podłużnych nierównościach drogi i jestem pewien, że końcówki mam ok... :niewiem:
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”