[86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Przema$
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 04 wrz 2012, 16:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przema$ »

Ja bym dał na przód po prostu sprężyny - 40 i wydaje mi się że powinieneś uzyskać zadowalający efekt a amory po dupie nie dostaną ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Niestety nie mam już pudeł od amorów i sprężyn, więc dokładnego modelu nie będę mógł podać ale były dobierane pod oznaczenie silnika i model auta więc powinny być dobre. Amorki są firmy kayaba a springi Lesjofors. Zdjęcie talerzyka podrzucę po pracy.

Przema$, myślałem o tym żeby dać springi sparco -35 na przód ew. te -40, tylko czy z kolei auto nie będzie pyskiem po ziemi tarło, gdy z tyłu zostanie lesjofors?
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

hmmm coś mi to jakoś nie pasuje. Między talerzykiem a karoserią powinien być równy odstęp po całym obwodzie. A prawa strona (pasażera) ewidentnie sie schodzi. Tak być nie powinno.
Wygląda jakby talerzyk trzymający sprężynę na kolumnie mcpersona był odwrotnie założony... wtedy rzeczywiście 1-1.5cm różnicy w wysokości może wystąpić.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę...
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Przyglądałem im się przed tym jak były rozbierane i odstęp na moje oko był taki sam co do milimetra nawet, ale już sam nie wiem.

EDIT: w drugim polo luz między talerzykiem a budą jest może z 0,5 cm większy ale też nie jest na równo na całej powierzchni.
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Zrobiłem jak polecił kolega Przema$ ;)

MTS -40 na przód, auto przestało nurkować przy hamowaniu, świetnie się trzyma w zakrętach, jest przy tym tak samo komfortowe (nie zauważyłem różnicy), mogę wreszcie opuścić światła na "_" a nie jeździć na 3-ce ;)

Efekt wizualny:

http://zapodaj.net/e60a4f0e32d29.jpg.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”