[86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

[86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

Post autor: Wojciechus »

Panowie, pomóżcie. Mam trochę dość tego tematu. Miałem w aucie sprężyny harta, była megakoza, zmieniłem teraz na lepszą firmę - Lesjofors i jest chyba nawet gorzej, auto wygląda jak mała terenówka. Czy jest jakiś zamiennik oryginału na którym to auto będzie normalnie stało? Na przodzie mam między błotnikiem a kołem ze 12 cm prześwitu... Światłami oślepiam ludzi mieszkających w blokach na 4 piętrze... Czy producenci w ogóle sprawdzają to co produkują? :/

Muszę po raz 3 zmienić sprężyny i myślę czy nie kupić tych:

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-spa ... 07747.html

Czy ktoś to montował u siebie i jest w stanie powiedzieć jak auto stoi na nich? Dodam, że nie mogę założyć springów tatechnix, bo chcę jeździć na standardowych amorach a na 60/40 zaraz polecą...

Z góry dzięki za pomoc, bo niedługo zbankrutuję przez sprężyny...
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Wojciechus, pokaż zdjęcie jak to wygląda i to, jak zmontowana jest kolumna. Odboje standardowe (krótkie)?
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

http://zapodaj.net/a720f39b6b752.jpg.html
http://zapodaj.net/828d236c16f6f.jpg.html
http://zapodaj.net/30ed37b42457b.jpg.html

Tak to wygląda, zdjęcie kolumny raczej ciężko zrobić, bo sprężyna zasłania. Odboje były zamówione normalne do Polo, żadna rzeźba, jakie? Nie wiem bo do mcphersonów nie sadziłem łapek, to mi mechanik zawsze robi.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wygląda normalnie na moje oko zrob troche kilometrów i się ułoży, zawsze tak jest
w końcu to nowe nie wyklepane sprężyny
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Zrobiłem tak ze 100 km z ogonem po wymianie. Regulacji świateł nie starcza, bo brat mi mówił, że oślepiam gdy jechałem za nim. Do tego aż czuję, że się "leży" w fotelu kierowcy a podczas ruszania jest uczucie jakby mi zaraz auto miało wheelie zrobić :/ Nie wiem czy to normalne...

PS: http://zapodaj.net/e574ee766827f.jpg.html w drugim polo są ładne springi, wyglądają na zmieniane niedawno i auto stoi tak jak na zdjęciu.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

kolega ma serie dostał ode mnie sprezyny i amory i tak samo to stoi zmien na 14 i bedzie lepiej :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

[quote=""barmaz91""]kolega ma serie dostał ode mnie sprezyny i amory i tak samo to stoi zmien na 14 i bedzie lepiej :D[/quote]

ale na serii stoi tak jak czarna czy tak jak czerwona?:>
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

czarna kolego
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Hmm, no to zastanawiające, bo tak się kurcze nie da jeździć :P
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

moze akurat jakis miekki zestaw ci sie trafił
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Miękki to i opaść powinien w miarę szybko. Jestem przyzwyczajony, że przez progi zwalniające się przetacza a teraz jak przejeżdżam przodem to nawet nie poczuję że po czymś przejechałem i to przy 30-40km/h :niewiem: Tył za to mimo, że też nowy to szarpie jak trzeba ;D
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

to może amortyzatory masz zdechłe
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

cały zawias mam nowy, amorki Kayaby więc nie w kij dmuchał... pojeżdżę tydzień, może cosik opadnie...
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Auto zrobiło już z 800 km i ani drgnie... Myślicie, że mam szansę zwrotu kasy gdy zrobię zdjęcia i w sklepie oddam jako niepasujące do modelu?

I jeszcze pytanie, co w takim razie założyć na ten cholerny przód? Nie chcę kupić kolejnych niepasujących amorów...
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

jako "niepasujące do modelu" ci na bank nie przyjmą. Bo przecież pasuje...

napisz jeszcze jakie dokładnie kupiłeś sprężyny (marka i model) i amorki (też marka i model).
do tego zdjęcie kielicha amortyzatora (otwórz maskę i pstryknij zdjęcie kielicha) i tak żeby było widać jaki jest luz między metalowym talerzykiem, a karoserią.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”