[6n2] spręzyny niższe 3cm a zbieżność ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

[6n2] spręzyny niższe 3cm a zbieżność ?

Post autor: karolik8 »

Witam, chce założyć spręzyny 3cm niżne czy po Tym będzie trzeba ustawiać zbieżność i kąty pochylenia koła ? słyszałem że tak stąd te pytanie
Awatar użytkownika
nick
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Lokalizacja: Tichau

Post autor: nick »

Będzie trzeba..
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

czy aby napewno ? i którą czynność trzeba sprawdzić i wyregulować ? czy może jest to za małe obniżenie by wpłynąc na zmiany ?
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

jak odkrecisz amora to przeciez nie dokrecisz go tak samo. A po za tym auto siadzie tak jak i przy kreceniu gwintem robi sie negatyw tak i tu bedzie.

[quote=""karolik8""]i którą czynność trzeba sprawdzić i wyregulować [/quote]
Jak bylem na kątach chlopaki tam mowili ze do tego trzeba robic i zbieżność mnie wynioslo 100 wszytsko.
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
nick
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Lokalizacja: Tichau

Post autor: nick »

[quote=""barmaz91""]jak odkrecisz amora to przeciez nie dokrecisz go tak samo. A po za tym auto siadzie tak jak i przy kreceniu gwintem robi sie negatyw tak i tu bedzie.

[quote=""karolik8""]i którą czynność trzeba sprawdzić i wyregulować [/quote]
Jak bylem na kątach chlopaki tam mowili ze do tego trzeba robic i zbieżność mnie wynioslo 100 wszytsko.[/quote]


Zgadza się nawet jak byś nić nie robił przy zawieszeniu, a tylko odkręcił i z powrotem przykręcił amora, to nigdy nie ustawisz tak jak było, przesuniesz o 0.5mm i zbieżność do zrobienia, a poza tym wszystko wyjdzie na kierownicy będzie delikatnie w prawo/lewo "krzywa"..
p
polopatryk1234
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 650
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:19
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Post autor: polopatryk1234 »

Czy takie springi będą dobre do 6n2? http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-e ... 84925.html
Może ktoś je polecić i jak się spisują z oryginalnym amortyzatorem??
Volkswagen Das Auto
Moje 6n2
viewtopic.php?f=30&t=38452
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

eibach pro kit jak najbardziej sprawuje się dobrze z seryjnym amortyzatorem
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

polopatryk1234 akurat te co podałeś w linku są z 6n i nie będą pasować (poza tylnymi sprężynami). Polecam sprężyny Apex, miałem w swoim 6n2 i dobrze się sprawowały.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

A ja polecam w tej kasie kupic gwint jak skrecisz go wyzej nie bedzie taczki A zawsze to mozxliwosci na przyszlosc
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”