jak odkrecisz amora to przeciez nie dokrecisz go tak samo. A po za tym auto siadzie tak jak i przy kreceniu gwintem robi sie negatyw tak i tu bedzie.
[quote=""karolik8""]i którą czynność trzeba sprawdzić i wyregulować [/quote]
Jak bylem na kątach chlopaki tam mowili ze do tego trzeba robic i zbieżność mnie wynioslo 100 wszytsko.
[quote=""barmaz91""]jak odkrecisz amora to przeciez nie dokrecisz go tak samo. A po za tym auto siadzie tak jak i przy kreceniu gwintem robi sie negatyw tak i tu bedzie.
[quote=""karolik8""]i którą czynność trzeba sprawdzić i wyregulować [/quote]
Jak bylem na kątach chlopaki tam mowili ze do tego trzeba robic i zbieżność mnie wynioslo 100 wszytsko.[/quote]
Zgadza się nawet jak byś nić nie robił przy zawieszeniu, a tylko odkręcił i z powrotem przykręcił amora, to nigdy nie ustawisz tak jak było, przesuniesz o 0.5mm i zbieżność do zrobienia, a poza tym wszystko wyjdzie na kierownicy będzie delikatnie w prawo/lewo "krzywa"..
polopatryk1234 akurat te co podałeś w linku są z 6n i nie będą pasować (poza tylnymi sprężynami). Polecam sprężyny Apex, miałem w swoim 6n2 i dobrze się sprawowały.