[6n2]Obniżenie 30/30 czy 40/40

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

[6n2]Obniżenie 30/30 czy 40/40

Post autor: karolik8 »

Siema chce kupić spezyny ponieważ z przodu pękła mi jedna i chce wymienić je na przy okazji na jakieś obniżenie . tylko czy 40/40 czy 30/30 czy w praktyce będzie to duża różnic (niby 1cm) , biore je do seryjnych poczciwych amorków :) :

spręzyny jakie zamówie to :
http://allegro.pl/mad-sprezyny-sportowe ... 95270.html

ktoś coś na temat tej firmy ? (podobno dobra:)

wiec co waszym zdaniem brać . a i koło mam 195/45/15 czy przy 40/40 obcierek nie będzie ?
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Jak na ori amor to chyba wziąłbym te "wyższe" czyli 30/30 z tego względu że amortyzator nie ma odpowiednio przystosowanego skoku aby móc współpracować z taką sprężyną przez dłuższy czas i po prostu się wyleje.
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Proponuje 30/30 bo seryjny amortyzator nie jest przystosowany do skróconego skoku. Koło nie będzie tarło o nadkole jak masz felgę z oponą schowaną w nadkole. Ja mam eibach 30/30mm i lepiej to wygląda niż na ori zawieszeniu ale jest trochę twardszy.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja bym ci proponował dołożyć te niecałe 200zł i kupić sprężyny Eibach Pro Kit
na pewno lepsze jakościowo od jakiś tam MAD i przeznaczone do użycia z amortyzatorem fabrycznym
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

spręzyny zamówione teraz inne pytanie .. czy przy wymianie spręzyn muszę wymieniać coś jeszcze przy okazji ? czy nakrętki od góry muszę dać nowe ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nakrętka z góry by się przydała nowa samo-kontrująca
tak samo mogą się przydać nowe śruby dolne w razie ukręcenia, albo wyokrąglenia łba, to samo dolne z tyłu

łożyska mcpersona można wymienić przy okazji
nowe odboje i osłony, bo nie wiadomo jak obecne wyglądają
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

Spręzynki przyszły pochwalę się bo wyglądają zacnie i solidnie :) jak z jakością okaże się po założeniu :

Obrazek

Obrazek
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

panowie spręzyny dopiero teraz będe zakładał . ale jedno nurtujące pytanie na załączonym powyżej zdjęciu widać co gumowego czarnego jest tego 2 sztuki . co to jest zakładam że odboje tak ? na tył czy na przod je się stostuje ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tak odboje
wyglądają na tylne ale to na pewno się okaże przy montażu bo przednie tłoczyska maja większą średnicę
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

A czy stosując te odboje muszę dokupić do nich osłonę ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

osłona zawsze powinna być bez względu na to jakie to zawieszenie
k
karolik8
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 05 gru 2012, 22:21

Post autor: karolik8 »

panowie a jest ktoś w stanie stwierdzić czy to napewno spręzyny do 6n2 ? bo w instrukcji pisze 6n a sprzedawca zapewnia że do 6n2 . zdjęcia wyżej :)
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

tak, to są od 6N2
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Siema i jak Polo lata na tych sprężynach??
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”