vw polo 81' El Grocho

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""zbik""]i coś na deser [/quote]

zacnie, ale co tak płasko ten pałąk, nie powinien iść do góry pod skosem do głównego? Czy to tylko przymiarka? Klatkę rzeźbisz sam czy zleciłeś komuś?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

[quote=""PeroG40""]bedzie się działo ogien :piwo:
[/quote]

ogień będzie z przelotu :D

[quote=""Skfarek""]Klatkę rzeźbisz sam czy zleciłeś komuś?
[/quote]

zrobiłem z Tatą , więc spawy są oki

może źle to nazwałem - wyszedł mega krzyżak który zamiast wyglądać usztywni mi całąca budę

mocowane przy pasach i rozpórce -demontowane - dla milicji :grin:

na dniach odpalanie i upalanie :vinsent:
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""zbik""]na dniach odpalanie i upalanie :vinsent:[/quote]
oo to mi się podoba :P
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Pilna prośba potrzebuję schemat instalacji do G40

silnik kręci , tylko pompa nie ma prundu ...

sprawdzone , przekaźniki , pompa na krótko działa , bezpieczniki oki

ps. ciąć pas przedni przy silniku to się nazywa " blacharstwo precyzyjne " :grin:
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""zbik""]sprawdzone , przekaźniki , pompa na krótko działa , bezpieczniki oki [/quote]
te od pompy nad bezpiecznikami?
schemacik digifanta g40: https://picasaweb.google.com/lh/photo/S ... directlink
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Marcin86c

tak te kostki też , podmieniałem z mojego 3f-a

dzięki za schemat :piwo:

- miernikiem sprawdzaliśmy i brakuje napięcia na pompach ...
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no to pewnie kable poszły z dymem
rozumiem że ten bezpiecznik H nad przekaźnikami tez sprawdzałeś? u mnie w 3f-ie był powypalany więc może u Ciebie styki na nim wypaliło, a nie sam bezpiecznik
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

wszystko czyste , nawet nie zaśniedziałe - nie wiem :niewiem:

w tygodniu zajadę i po schemacie się sprawdzi

wewnętrzna elektryka od połowy auta jest z 80r , ale tak było porobione że 3f działał oki
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

niestety czasem coś sie lubi sfajczyć bez powodu.. mi spalił się kiedyś przewód P reflektora od tak sobie

ja bym dzwonił kable zasilające pompę, albo podpiął się równolegle dla testu, bo jak bezpiecznik cały to zwarcia nie ma
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

takie tam ciężkie popołudnie :pub:

czy ktoś posiada wiedzę z jakiego VW dopasuje krótką chłodnicę max 48 cm ?

oraz poszukuje prostego wyjścia z kompresora / zamiast kolanka
moje MK 1

http]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

z jakiegoś diesla zapewne
chłodnica z 1.3D albo 1.4D może, a jak nie do z golfa mk1 1.6D może
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Proste wyjscie z kompresora sam zrobisz, np odcinajac seryjne kolanko i wspawujac w jego miejsce prosta rure o odpowiedniej srednicy.
Co do chlodnicy to jaka teraz masz ?

Oryginal G40 ma rdzen o wymiarach: 430x322x34, a diesel 380x322x34, wiec jest 5 cm wezszy.
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

PR23M3K
wyjście z kompresora zostawiłem ori, chłodnica też ori , trochę pod kontem ale dzięki temu mam nadmuch na cooler ,

otwór w grillu na suszarkę jest malutki :grin:

teraz walczę z drobiazgami bo w środę testy
moje MK 1

http]
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

Obrazek


taki setup
moje MK 1

http]
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Czyli już jeżdżące polo? Powiedz jak ty dajesz radę jeździć na tak niskich nastawach przedniego zawieszenia? Zderzaki pomalowałeś czy oklejałeś? :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”