[variant] Nierówna praca podczas jazdy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

[variant] Nierówna praca podczas jazdy.

Post autor: Kaczy »

Cześć.

Mój problem polega na tym, że samochód pracuje nie równo podczas jazdy ze stałą prędkością. Czuć lekkie szarpanie, nie ma płynnej jazdy.

Dopiero co wymieniłem sondę, która kosztowała co nie miara. Błąd sam zniknął ale czy został wykasowany z pamięci?

Macie jakieś sugestie co się może dziać?

Pozdr.
Awatar użytkownika
klekocix
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 08 lis 2010, 10:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: klekocix »

[quote="Kaczy"]Cześć.

Mój problem polega na tym, że samochód pracuje nie równo podczas jazdy ze stałą prędkością. Czuć lekkie szarpanie, nie ma płynnej jazdy.

Dopiero co wymieniłem sondę, która kosztowała co nie miara. Błąd sam zniknął ale czy został wykasowany z pamięci?

Macie jakieś sugestie co się może dziać?

Pozdr.[/quote]

A szarpie cały czas niezależnie od pogody?
Jak nie lambda to stawiałbym na kable zapłonowe.

P.S. ile zapłaciłeś za lambdę i czy to była 1 czy 2?
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Szarapnie na pewno będzie pochodziło od zapłonu, więc świece, kable i kopułka do sprawdzenia.l
Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

Post autor: Kaczy »

Sonda pierwszy raz wymieniana. Nowka NGK/NTK 480 zl. Swiece mam praktycznie nowe, takze NGK.

Dodam jeszcze, że podczas stania na światłach czy to po prostu w miejscu, obroty faluja. Niezależnie od pogody.
Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

Post autor: Kaczy »

Co jeszcze moge powiedziec.. Moze to, ze mam na liczniku nie cale 300 km i mam juz mniej niz polowe paliwa na wskazniku.. Jakby pil wiecej niz powinien..a nie jezdze jak szatan.
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Masz możliwość podpięcia VAG? Zobacz jakie czasy wtrysków masz. Sprawdź czy masz jakieś błędy? Mam podobny problem co Ty, dziś zawoże auto do mechanika.
Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

Post autor: Kaczy »

Falowanie obrotów oscyluje w okolicach 900-800 - płynnie
Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

Post autor: Kaczy »

Dodam, że w trakcie podjazdu pod górki szarpanie daje się odczuć najbardziej.
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Może zapchany filtr paliwa? JEśli masz możliwość wklej zdjęcie wykresu z VAG SCOPE. Zobaczymy co się dzieje - najlepiej w wykresie umieść czasy wtrysków(Injection time), wartości sondy lambda, obroty, temperature.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”