[86C2F] czy to jest normalne w alternatorze że podaje 13,7V?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

[86C2F] czy to jest normalne w alternatorze że podaje 13,7V?

Post autor: Bogusz333 »

Witam,od pewnego czasu mam problem z alternatorem tj.kilka dni temu ładował mi 12,9volta,dziś przeczyściłem masy i regulator napięcia ( który ma kilka miesięcy ) i nagle okazało się że alternator podaje w granicach 13,7volta na wolnych i szybszych obrotach.Czy to jest normalne,względnie czy jeszcze coś przeczyścić?Normalnie powinien podawać 14,1volta?Tak wyczytałem na regulatorze 14,1volta.
Proszę o sugestie na ten temat...Czy to może być spowodowane jeszcze jakimś nie wyczyszczonym przewodem?Mierzyłem zaraz na alternatorze i było 13,6-13,7volta.
d
drix1994
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:16
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drix1994 »

U mnie ładowanie przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu jest w granicach 14 - 14.1V. Po włączeniu świateł mijania, I biegu dmuchamy, radia spada do 13,6-7.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Bogusz333 alternator ewidentnie nadaje się do regeneracji, do wymiany szczotki, może tez regulator napięcia
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Jeśli kupiłeś podrobe regulatora to może tak robić i skakać napięcie miałem już taki przypadek
B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

Post autor: Bogusz333 »

regulator byl wymieniony 4miesiace temu,firma hella jest tam widze,nie znam sie na tym producencie ale inny elektromechanik mowil ze to porzadny element...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

i racja hella to nie chiński badziew
pozostają szczotki które mogą mieć zły styk
druga sprawa to w jakim stanie jest pasek? może się ślizga
trzecia możliwość jak pasek jest dobry to kółko wyrobione
B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

Post autor: Bogusz333 »

pasek tez tam wymienilem,kolka juz moga byc stare ale nic sie raczej nie slizga tam,troche tylko kolko bije przy silniku to widac golym okiem,te szczotki sa razem z regulatorem napiecia?
Awatar użytkownika
Przema$
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 04 wrz 2012, 16:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przema$ »

ja u mnie zostało wymienione dwa łożyska i uszczelniacz nie mówiąc o drobnym wzmocnieniu i ładowanie jak ta lala kosz drogi nie był a też mi koło latało daj do regeneracji chłop ci to zrobi w przeciągu godziny
Obrazek
B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

Post autor: Bogusz333 »

poszukam na szrocie tego kola z silnika co wychodzi mysle na poczatek,ono cos bije a drugie moze byc ok
B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

Post autor: Bogusz333 »

nowy regulator napiecia załatwił sprawę :oki:
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Miałem to samo wytrzymal pół roku i wtedy skakało napiecie teraz robia takie części
B
Bogusz333
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2012, 14:37

Post autor: Bogusz333 »

tamten co padł to hella była firma,teraz inny mam zalozony i sie zobaczy,czasem te inne potrafią byc o wiele lepsze...
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”