VW Polo 6N - vwmaro || Speedline Votex desing by Porsche

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

widze robi się projekt sezonu 2013 Dd masz mój upragniony hejt Marku.

Moja opinia jest krótka, na cholerę masz ten temat jak nie przyjmujesz krytyki i naszych rad? zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

[quote="korzenio"]widze robi się projekt sezonu 2013 Dd masz mój upragniony hejt Marku.

Moja opinia jest krótka, na cholerę masz ten temat jak nie przyjmujesz krytyki i naszych rad? zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?[/quote]

vwmaro Mówiłem Ci że tak będzie :)

Jak nie chcesz gleby to wsadź 16 lub 17" z fajną oponą :grin:
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

[quote="korzenio"]zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?[/quote] strzał w 10.


Maro co planujesz z lakierem :D Sam działasz? Oddajesz gdzieś auto? Jak tak to gdzie? Kiedy konkretnie można się spodziewać rezultatów?
Nie zapomnij usunąć kwiatków pod tylną lampą...
Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

Post autor: sloma92 »

Marek, rób coś! Fajnie, że opony kupiłeś ale od kilku stron tu się nic nie zmieniło :/
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Na razie to mam problemy odnośnie piątego biegu, problem jest na tyle dziwny, że jadąc sobie obwodnicą rozpędzam auto powyżej 100 km/h następnie około 140 km/h i 4 tys obrotów dodając cały czas gazu (pedał w podłodze auto ciągle ma te same obroty tak jakby nie mogło już więcej wyciągnąć). Dodam ,że na innych biegach spokojnie mogę kręcić powyżej 4 tyś obrotów. Parę opinii już dostałem co sprawdzić i czemu się przyjrzeć dlatego na dniach będę szukał przyczyny. :blush2:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

[quote="pawellini"]Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?[/quote]
Nie i raczej od kupna auta nie było wymieniane, lecz nie czuje żeby się ślizgało.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
sloma92
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 551
Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:49
Lokalizacja: Dopiewiec / Poznań

Post autor: sloma92 »

[quote="vwmaro"][quote="pawellini"]Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?[/quote]
Nie i raczej od kupna auta nie było wymieniane, lecz nie czuje żeby się ślizgało.[/quote]

U mnie ori zaczęło się ślizgać po przejechaniu na nim 110tys, jakoś tak to było.
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu , moje ori miało 200tys i ciągnęło pełne auto do 170 luzikiem. Może cos być w skrzyni ale nie w sprzęgle. A skrzynia na 5tym biegu cicho pracuje czy żęcholi ?
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Jak na moje to może być skrzynia od 1.0 :) Ja u siebie nie jestem w stanie jechać szybciej niż jakieś 175. Skrzynia od 1.4, a silnik .6. Tutaj obstawiałbym podobny motyw :) Poszukaj na skrzyni jej oznaczenia i wszystko się wyjaśni :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

bart skrzynia od 1.0 ciąglena by 5tke do końca obrotow do predkosci 150km/h. Analogicznie wygląda to tak ze np. moja skrzynia DKE pzy 100km/h ma 2600 RPM. skrzynia z 1.0 przy 100km/h ma ok 3200 rpm... wiec eliminuje tu możliwość wystąpienia innej skrzyni..


A no i zobacz ze jesteś w stanie zamknąć obrotomierz na każdym biegu , a marek na 5tym ma 4tys rmp i nichuchu wincy ..


@ Marek czujesz odcięcie zapłony przy obrotach 4 tys na 5tce? Może jakiś czujnik istnieje który blokuje dalsze rozpędzanie. Można zrobić inaczej jeszcze, rozbujać auto do 140 i zdedukowac do 4tki, na pewno powinien pojść nieco ponad 140 i dopiero zapiąć 5ty bieg :)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

korzenio
No właśnie na 5 nie zamknę obrotka. Zostaje mi jeszcze z 1,5k do odcinki. NA każdym innym biegu dam radę odciąć.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

[quote="korzenio"]bart skrzynia od 1.0 ciąglena by 5tke do końca obrotow do predkosci 150km/h. Analogicznie wygląda to tak ze np. moja skrzynia DKE pzy 100km/h ma 2600 RPM. skrzynia z 1.0 przy 100km/h ma ok 3200 rpm... wiec eliminuje tu możliwość wystąpienia innej skrzyni..


A no i zobacz ze jesteś w stanie zamknąć obrotomierz na każdym biegu , a marek na 5tym ma 4tys rmp i nichuchu wincy ..


@ Marek czujesz odcięcie zapłony przy obrotach 4 tys na 5tce? Może jakiś czujnik istnieje który blokuje dalsze rozpędzanie. Można zrobić inaczej jeszcze, rozbujać auto do 140 i zdedukowac do 4tki, na pewno powinien pojść nieco ponad 140 i dopiero zapiąć 5ty bieg :)[/quote]

Korzeń ma rację wczesniej normalnie wyciągałem około 160km/h , teraz tak jakbym miał blokade na 5 biegu. Próbowałem na 4 pójdzie do 145km/h i też ma podobne objawy jak na piątce. Odcięcia nie czuje po prostu to tak wygląda jakby już dalej nie dało się wycisnąć mocy.
P.S nic nie rzęzi w skrzyni cisza jak makiem zasiał :blush2:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

katalizator może być przypchany albo któryś z tłumików go dławi, jak tak miałem w Fiacie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Dobra a więc auto robi następne fochy po przygodzie z zamulaniem auta i wymianie czujnika oraz tarcz i klocków z przodu, polo podczas ostatniego sprzątania miało mokrą wykładzinę. Sprawdzając dalej maty filcowe w wodzie, okazało się że kanaliki którymi woda spływa z szyberdachu leci nie tak jak powinna i spływa przy podlodzę z prawej strony pasażera. Znalazłem przyczynę ale jest problem jak te kanaliki przeczyścić jakby miał ktoś jakieś rozwiązanie czym najlepiej je wyczyścić bo dostęp jest ograniczony. Pozdro.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”