adaptacja zegarów z gti do 6n(stare zegary)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""bzyku777""]jak skorygować przebieg [/quote]

no własnie moj vag chce jakies kody :clueless: musze troche poszukac w necie o tym,w razie jakby cie sie udało daj znac na pw :neo:
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Troszkę się podepnę.
Czy przez kabel i program VAG-COM da radę zmienić przebieg licznika?? Jeżeli tak to w której funkcji jest taka możliwość. Jeżeli nie ma takiej możliwości programem VAG-COM to jaki program może to zrobić? Ewentualnie ile coś takiego może kosztować w serwisie.

Zdanie wyjaśnienia: Zamierzam zmienić licznik bo nie działa wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, a chciałbym ustawić przebieg taki jaki będzie w chwili zmiany licznika.
Dzięki za info.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""czaja454""]Troszkę się podepnę.
Czy przez kabel i program VAG-COM da radę zmienić przebieg licznika?? Jeżeli tak to w której funkcji jest taka możliwość.[/quote]

Nie ma takiej opcji

[quote=""czaja454""]
Jeżeli nie ma takiej możliwości programem VAG-COM to jaki program może to zrobić?[/quote]

korekta tylko przez box Tachopro
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

korekcja licznika u "fachowca "100 zeta,i robił to na Tachopro
ponadto wyszedł jeszce inny mankament ze zle podpiąłem jednego pina i daletego nie mogłem sakasowac inspekcji bezpośrednio zegarach
pozdrawiam
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Goozik jak możesz rozpisz mi dokładnie jak trzeba przerobić wtyczkę z pompy paliwowej na poliftową chodzi mi o piny itp :)
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

z tego co pamiętam w starej wtyczce jest tak:
skrajne piny zasilanie pompy(grube przewody)
pin 1 (czerwono-żołty)+12 zasilanie pompy-->do pinu 1(nowa pompa)
pin 4 (brązowy)masa zasialania pompy-->do pinu 4(nowa pompa)

piny środkowe(czujnik poziomu paliwa)
pin 2 (brązowo biały)--->do pinu 3(nowa pompa)
pin 3 (filoletowo czarny)--->do pinu 2(nowa pompa)
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

http://www.vwgolf.pl/2008/10/14/zegary- ... -golfie-3/
Macie dokładną rozpiskę jak gość zrobił do golfa III zegary z IV. Komuś może się nawet przydać do zmiany na budziki właśnie od golfa IV.
F
Fihulo
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2014, 21:06
Lokalizacja: świdnica

Post autor: Fihulo »

witam, a w przypadku sdi jest mozliwosc przepiecia tylko zegarów staych na mały lift?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”