[86C2F] problem z kierunkowskazem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
drill
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2014, 17:31

[86C2F] problem z kierunkowskazem

Post autor: drill »

Cześć Koledzy!

Mam od kilkunastu dni Polo II Coupe z 1991 r. z silnikiem 1,0. Występuje dość irytujący problem z prawym kierunkowskazem. Wygląda to następująco:

Wsiadam do auta, odpalam i jadę... przez paręset metrów wszystko działa ale od pewnego momentu jest problem z (tylko) prawym kierunkowskazem... włączam go i dioda na desce miga bardzo szybko, podobnie jak dźwięk... myślałem, że to styki albo żarówki. Wymieniłem wszystkie 3 żarówki po prawej i przeczyściłem styki.. dodatkowo przy bocznym kierunkowskazie wymieniłem ostatnie 20cm kabla i zarobiłem nowe końcówki ponieważ stare były w bardzo złym stanie...Niestety problem nadal występuje... na zewnątrz wygląda to tak, że tylny kierunek miga bardzo szybko, a przód i bok w ogóle...

Macie może jakieś pomysły? Co sprawdzić? Może jest jakaś część która jest bolączką tego modelu i może powodować problem?

Dodam, że po zaparkowaniu i odczekaniu znów jest ok... I tak w kółko...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

kierunek tylni miga szybko bo boczne nie migają
ewidentnie brak gdzieś połączania na + lub masie przedniego i bocznego kierunkowskazu
trzeba poszukać gdzie jest przerwa
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Tak jak pisze Marcin86c. Miernik do łapy i szukaj, czy pojawia się napięcie. Możliwe, że masz przerwany przewód od przedniego kierunku. Sprawdzałem organoleptycznie i brak bocznego kierunku nie wpływa na przyspieszoną pracę pozostałych.
d
drill
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2014, 17:31

Post autor: drill »

Dzięki za podpowiedzi. Dysponujecie może schematem instalacji? Nie chcę orać całej izolacji... czy jest tak ze napiecie z manetki plynie do przekaznika a od niego jeden kabel na przód (potem się rozglalezia czy to pętla? ) a jeden na tył?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""adek1983""]prawdzałem organoleptycznie i brak bocznego kierunku nie wpływa na przyspieszoną pracę pozostałych.[/quote]
był opcją bo nie wszystkie polo go mają więc pewnie jest połączony równolegle z przednim
nie pamiętam czy przedni i tylni kierunek nie miały osobnych bezpieczników
d
drix1994
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 05 paź 2012, 22:16
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drix1994 »

Zobacz czymasz dobrze wpieta wtyczke przy manetkach. U mnie nie byls do konca wcisnieta i tez prawy swirowal.
d
drill
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 25 lut 2014, 17:31

Post autor: drill »

Zlokalizowalem winowajce. Biala wtyczka po wewnetrznej stronie na scianie grodziowej. Odpowiada min za Przeciwmgielne, silniki swiatel i kierunkowskazy.... byla luzno wpieta... Dzięki za rady!:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”