[quote=""Marcin86c""]dobra negatyw dobrze ustawiony nie będzie darł opon, ale nadal będzie zużywać się tylko połowa opony, bo tylko ona ma styk z asfaltem
przyczepność w takim wypadku też jest zmniejszona[/quote]
nie bo kolega jest oczytany i zna sie lepiej bo ktos tam kiedys pisał ze opon nie trze od negatywu
[quote=""Yzf 250""][quote=""qK.""]Bierz sie za te felgi i skladaj wszystko do kupy bo wiosna coraz bliżej

Ranty ladnie przejrzały. Camber mysle ze lepiej nie dawać wgl niż ten co masz..[/quote]
Spokojnie

Pożyjemy zobaczymy. Wydaje mi sie, że dobrze siądzie .
[quote=""PiterVR6""][quote=""JuStIcE""]Wcale opon nie będzie jadło, jeżeli ich zbieżność będzie poprawna. Sam negatyw nie powoduje nadmiernego zuzycia opon, a nieumiejetne jego wykonanie to co innego.[/quote]
bedzie jadło, przeciez nieraz zbieznosc miesci sie w tolerancji a np kont jest 1stopien lub wiekszy na minusie i opona zdarta od wewnatrz a co dopiero przy 4stopniach to opona bedzie połowa bieznika w powietrzu[/quote]
Źle pojmujesz to. Opon nie niszczy negatyw a rozpieżność kół i nadbierzność. To, że koło stoi na negatywie to nie drze opon tylko jak koło będzie stać w v-ke do lini nadwozia i kierunku jazdy to będzie darło opone. Zobacz w temat sebqa tam jest teutorial o negatywie i tam zrozumiesz wszystko. Pozdro i dzięki za pozytywne opinie. Mam nadzieje, że temat teraz odżyje w ferie . Piona[/quote]
robie juz 3rok przy zawieszeniach, zbieznosci i ogolnie mechanike juz nie jedno widziałem i ustawiałem auta po dzwonie zeby było dobrze i nie cieło opon wiem ile to jest zabawy, w polo z tyłu moze byc max 2stopnie na - a dokładnie w danych jest 1,40+/-0,20 zbieznosc ma sie miescic w 1+/-2mm w stopniach 0,10+/-0,20