[6n] regulacja ręcznego?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""polokolo""]jak jest tam syf i pordzewiałe to ta regulacja nic sama nie zdziała
robiłem to może z mieś temu powymieniałem linki, sprężynki i poszyściłem wszystko
luz sam wybrałem na tym elemencie [/quote]
I co za każdym razem ściągasz bęben i młotkiem wybierasz luż ??.No i jak wybrałeś luz na założonym bębnie ??.
Nie to należy wyczyścić i doprowadzić do tego żeby samo wybierało luz,a jak ja słysze że coś trza młotkiem potraktować to mnie trzęsie i uczniowie idą sprzątać warsztat aż zapomną o młotku.Bo potem taki mechanik mi powie że se mam luz wybierać młotkiem.
Awatar użytkownika
polokolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 22 maja 2009, 9:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: polokolo »

Dziadek13
wiadomo że przeczyścić myślisz że z myślącymi inaczej rozmawiasz
wrzuć już na luz

od początku
wyczyścić, zamontować, tą część wepchnąć prawie na max w dół ja to zrobiłem delikatnie pukając młoktiem przez wkrętak chyba że masz imadło w rękach i rozsuniesz szczęki żeby samoregulator zsunął się na dół
załóż bęben i wtedy zobacz czy możesz jeszcze zebrać luz na lince
jak nie i to będzie za mało to chyba trzeba będzie wymienić na nową
u mnie przy tym jak mam prawie na maxa na dole ten samoregulator i śruby na nowej lince skręcone na 1/3 gwintu to na pierwszym ząbku łapie już na poziomej drodze, na drugim łapie tak że na lekkim wzniesieniu nie pojedzie a 3 i 4 ząbek to max nie do ruszenia
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""nowy""]Tomcioxxx , nie zwlekaj tylko pisz jak się to robi :write: . Jutro zaczynam prace nad hamulcami i wszelkie rady biorę pod uwagę.[/quote]
Można poczytać viewtopic.php?f=25&t=6516
n
nowy
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 06 lis 2009, 22:09

Post autor: nowy »

Ok. jak wcześniej pisałem wziąłem pod uwagę wszystkie sugestie. Posmarowałem linki i pancerze, zdemontowałem szczęki przemyłem ropą oraz prze smarowałem cały układ hamulcowy - po za okładzinami. Ręczny działa choć nie jest jakiś super mocny i na asfalcie kół nie zablokuje podczas jazdy.
Zapomniał bym dodać najważniejszą rzecz , wszystko zrobiłem rękoma Taty, gdyż sam musiałem iść do pracy :)

-- Pon Lis 23, 2009 6:33 pm --

jak to mówią : Ja to mogę i kamienie kruszyć. Tylko dajcie mi ludzi i kamienie.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
trajano
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2013, 13:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: trajano »

A ja mam kłopot. Po założeniu nowych linek okazało się, że po przykręceniu nakrętek przy dźwigni ręcznego w do samego końca gwintu pozostaje dużo luzu, jakby linka była za długa o kilka centymetrów. Oczywiście ręczny nadal nie działa. Czy powodem mogą być zużyte szczęki? Zamieszczam foto szczęk przed wymiana linki.

ObrazekUploaded with ImageShack.us
=============================

[trajano]

Forum o wideorejestratorach samochodowych www.AutoWrzuta.pl
a
astarufin
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2012, 21:50

Post autor: astarufin »

Zmień szczęki. Okładziny już prawie nie masz na nich. Sprawdź w necie jak wyglądają nowe okładziny i porównaj z tymi ze zdjęcia które umieściłeś na forum. Sam ostatnio borykałem się z brakiem hamulca ręcznego na lewym kole przez nie mogłem wchodzić w lewe zakręty z użyciem ręcznego. :vinsent:
Pozdrwiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”