wypadlo gniazdo zaworu ssacego na 2 cylindrze

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

wypadlo gniazdo zaworu ssacego na 2 cylindrze

Post autor: Anonymous »

oddalem glowice do regeneracji, ktos sie orientuje ile za to kasuja? bo cos czuje ze gosc mi powie kosmiczna sume, a nastepna sprawa, glowica wyglada jak by sie przegrzala, czy ktos zna jaki moze byc powod? mam zamiar zrobic odrazu wymiane panewek i pierscieni, ale bez szlifu, czyli pol remont, ma ktos jakies rady co trzeba jeszcze wymienic, albo czego nie wymieniac?
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

za za głowice tzn planowanie, wymiane uszczelniaczy, szlifowanie gniazd zaworowych zapłaciłem 120 zł ale po znajomsci
normalnie ok 200 biora

[quote=""darot""] glowica wyglada jak by sie przegrzala[/quote]

co masz na mysli :?:
[quote=""darot""] mam zamiar zrobic odrazu wymiane panewek [/quote]

a co sie dzieje z panewkami :?:
stukaja :?:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja zaplace za regeneracje 800, wiemz e duzo, ale nie dalo sie negocjowac nizszej ceny

odlew:
mycie, demontaz 2 razy 7 zl
weryfikacja 14 zl
proba szczelnosci 60
planowanie 60
lozyskowanie pod walek 130
skladnaie 120
napawanie cylindra 200
zaglebienia in,ex 6,0

wymiary:

wysoko 133
twardo 000
walek dobre
panewki 5 dobre
szklanki 8 dobre
prowadncie 4*10 in zlomowe
prowadnice 4* 10 ex zlomowe
gniazda 6*10 regenerowalne
gniazda 2*25 zlomowe
zawory sc 8*20 zlomowe
Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 19:44 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

darot za 800zł można silnik zmienić chyba, że robisz jakieś mody.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie chcialem zmieniac bo nie wiem jaki sie trafi, do tego dojdzie jeszcze robocizna glowicy 500

i glowica sie przegrzewala, ale nie wiadomo czemu i od kiedy, powinna pujsc uszczelka pod glowica a tak sie nie stalo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”