[86c2f] wyminia maglownicy problem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

[86c2f] wyminia maglownicy problem

Post autor: grzesznik55 »

Witam, dzisiaj wymieniłem maglownice, poskładane, koła założone i test. Kręcąc kierownicą na prawo idzie na maksa aż za dużo, kręcąc w lewo brakuje skrętu. Czyżby źle poskładałem magiel z wałkiem kierowniczym?
I jeszcze jedno. Autem bujało na maksa jakby było pijane :p
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 17:10 przez grzesznik55, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

Pewnie nie wypośrodkowałeś listwy zębatej i oto efekt :) (chyba, że coś pogrzebałeś z końcówkami kierowniczymi)
[quote=""grzesznik55""] Autem bujało na maksa jakby było pijane[/quote]
Nie wiem o co chodzi? Być może masz teraz bardzo duży negatyw albo coś innego jest nie tak.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Tego się nie da źle poskładać. sprawdź, czy dobrze przykręciłeś drążki do maglownicy i czy maglownica jest poprawnie przykręcona do karoserii.
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

hmm nie wiem, maglownica jest dobrze przykręcona, a czemu nie umie do końca skręcić na lewo a na prawo aż za bardzo
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

to ile obrotów robisz w każdą stronę od punktu zero?
Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

Sprawdź czy końcówki drążków kierowniczych są tak samo wkręcone. Nie wiem jakie różnice masz w kątach skrętu kół, ale jak są niewielkie, to może z nimi coś masz nie tak. No chyba, że montowałeś z używanymi końcówkami, to bez optycznego przedstawiania sprawy się nie obejdzie.
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

jest jeden obrót w lewo a ok 2,5 w prawo, końcówki były nowe, nie wiem czy źle wkręciłem wałek kierowniczy, jest możliwe gdy wałek jest luźny ma ograniczenie skrętu, może coś przeoczyłem. Ponieważ po montażu maglownicy odkręciłem kierownicę i ustawiłem ją na równo z oponami
Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

Z tego co pamietam powinno byc po 1,5 obrotu w każdą ze stron.

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

A masz może mocowanie od amortyzatora skretu i drazki przykreciles nie w to miejsce ?
Jak jest od amortyzatora ma trzy otwory a tak 2
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""tomsson""]Z tego co pamietam powinno byc po 1,5 obrotu w każdą ze stron.[/quote]
mniej więcej, w jedną jest trochę wiecej

zobacz czy dobrze poskładałeś bo cos mi sie wydaje że zamieniłeś stronami drążki
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

[quote=""Marcin86c""]
zobacz czy dobrze poskładałeś bo cos mi sie wydaje że zamieniłeś stronami drążki[/quote]
z lewej jest drążek nie regulowany, a z prawej regulowany. Dzisiaj idę zobaczyć co nie tak
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czyli jest ok z tego co pamiętam
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

nie do końca, kupiłem przekładnie używaną w raz z drążkami z 86c i okazało się że lewy drążek nie regulowany z 86c jest dłuższy od 86c2f no i poskładałem prawy drążek z dwóch i takie szopki mi wyszły, jak kupię nowy drążek dam znać, aha a jest to możliwe że różnią się drążki kierownicze 86c a 86c2f? hmmm
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie mam pojęcia

poprawiłem ci pierwszy pos i podam do modów o przeniesienie do technicznego w dział układu kierowniczego
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”