Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Jak sama nazwa wskazuje jest to osłona, więc chroni tarczę, w dużej mierze według mnie przedłuża żywotność tej samej tarczy, przykładowo wjeżdżając w kałuże, mniej wody trafia na tarczę. Jak rozgrzejesz tarczę i ją szybko schłodzisz - wiesz co z nią się stanie...
Popytaj TU
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Albo do ASO. Te osłony chodzą w ASO po 3X zł.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych na miedziane. Ale mam problem z dobraniem długości. W ETCE są podane różne długości. W Polo mam korektor siły hamowania. Problem w tym, że przy każdym z przewodów mam podane dwie długości z adnotacją "1935 kzp" lub "2455mm kzl". Co to oznacza?
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

[quote="adek1983"]Przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych na miedziane. Ale mam problem z dobraniem długości. W ETCE są podane różne długości. W Polo mam korektor siły hamowania. Problem w tym, że przy każdym z przewodów mam podane dwie długości z adnotacją "1935 kzp" lub "2455mm kzl". Co to oznacza?[/quote]
Kierownica z lewej, kierownica z prawej.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote="jhosef"][quote="adek1983"]Przymierzam się do wymiany przewodów hamulcowych na miedziane. Ale mam problem z dobraniem długości. W ETCE są podane różne długości. W Polo mam korektor siły hamowania. Problem w tym, że przy każdym z przewodów mam podane dwie długości z adnotacją "1935 kzp" lub "2455mm kzl". Co to oznacza?[/quote]
Kierownica z lewej, kierownica z prawej.[/quote]

Dzięki chłopie. Przesz to takie proste :)
Awatar użytkownika
SpoX
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SpoX »

Część mam pytanko chciałbym założyć wentylowane tarcze w moim 86c2f od czego zaciski podejdą ? Bo te od g40 to rzadkość na rynku :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ze sciroco 2 wkładają ale musisz zmienić tez zaciski
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Od golfa II też, zacisk VWII.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
m
matthew_86c2f
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:18

Post autor: matthew_86c2f »

Witam.
Mam rozbite 86c z 89r w ktorym są miedziane przewody hamulcowe czy będą one pasować do 86c 2f ?.
Pozdrawiam
l <3 VW
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie powinno być problemu bo to ta sama buda, chyba że jedno ma a drugie nie ma korektora siły hamowania z tyłu
m
matthew_86c2f
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:18

Post autor: matthew_86c2f »

Korektor sily hamowania? Nie słyszałem o czyms takim nigdy jest to potrzebne ? Bedzie to problem gdyby rzeczywiscie tego nie było?
l <3 VW
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

po lewej stronie baku bywały. zmieniały siłę hamowania w zależności od obciążenia
jeżeli w jednym było a w drugim nie to przewody mają inne długości, sprawdź sobie w etce
m
macintosh
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 21 cze 2011, 12:16

Post autor: macintosh »

Panowie, pytanie o układ hamulcowy… :piwo:

Aktualnie robie swap silnika 1.4D 1W z polo 86c2f pseudo-kombi do Derby z 1980r 86c (był gażnik i stary typ serwa).

Pytanie następujące, chce kupić gotowe przewody miedziane bez reduktora siły hamowania ( brak w derby)
Derby bez modyfikacji w belkę tył i zaciski z przodu.

Nowsze polo ma inne serwo, czy nakrętki w nowszych modelach się zmieniły względem starych?
No i czy dobrze myślę że do wszystkiego nowe przewody elastyczne pod mój model Derby i wszystko powinno pasować….

Czekam jeszcze na info od kolesia co zakuwa przewody ale liczne na wasze zdanie :)

Pozdrawiam!
d
dawid4141
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 04 cze 2014, 22:17

Post autor: dawid4141 »

Pytanie o przewody hamulcowe
Panowie mam taki problem, ostatnio dostałem przegląd tylko na 14 dni w związku z zardzewiałymi przewodami hamulcowymi, które idą do tyłu. Model silnika to 1.3 55km '94 i pytanie, czy ktoś wie jakie długie są te przewody ? I czy da się samemu spokojnie to ogarnąć żeby wszystko było dobrze?
Na stronie ze schematami trochę mi nie pasuje układ tych przewodów :/
Z góry dzięki
Pozdrawiam
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jeśli nie masz przyrządów do zaprasowywania końcówek i wyginania przewodów to lepiej oddaj mechanikowi

[quote="dawid4141"]Na stronie ze schematami trochę mi nie pasuje układ tych przewodów :/[/quote]
na jakiej stronie?
i dlaczego coś ci nie pasuje?


Rurka 4.75x0.7mm, etka podaje po 5m na przód i tył
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”