Kierownica z wersji GT

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Kierownica z wersji GT

Post autor: endriu »

czy kierownica z wersji GT była w jakiś sposób lepsza od tej montowanej w innych wersjach wyposażenia?
czytałem tu, że kiera od G40 była skórzana, a od GT nie. więc czy warto na taką zmieniać?

i jeszcze jedno pytanie-spotykam się, że kierownice GT miały albo srebrny (Klik) albo czerwony (Klik) "pasek". czy on coś oznaczał (np. wersję wyposażenia lub właśnie "skórzaność" kierownicy)? czy po prostu sobie była w dwóch kolorkach?
Awatar użytkownika
suhoj22
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2009, 15:05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: suhoj22 »

Z tego co ja wiem to "pasek" był srebrny w oryginale, ten kolor czerwony to tylko i wyłącznie ingerencja użytkownika :)
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

może być tak, jak mówisz...
zauważyłem, że Lobuz z naszego forum ma ten pasek czarny :)
choć wydaje mi się, że już któryś raz się spotkałem z czerwonym paseczkiem...
Edit:
o, choćby PaVWel_G40 ma z czerwonym paskiem. może on nam powie, czy sam zmieniał, jak tu zajrzy. pewnie tak, bo ogólnie ma polę utrzymaną w czerwonej stylistyce :)
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

standart w G40 to czarna skóra z czarnym paskiem ;-)
Awatar użytkownika
dru8d
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:48
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dru8d »

Czy lepsza niż w innych modelach Polo to nie wiem, ponieważ nie mam porównania. Jednak mogę porównać z kilkoma innymi samochodami i taka z wersji GT, którą posiadam w standardzie jest rewelacyjna - w wielu nowszych autach producenci mogliby ściągnąć z niej skład wykorzystanego tworzywa i wzór. Lepsza mogła by być tylko dobra skóra albo "gąbka".
VW Polo Fox Style 86C/2F (Steilheck), rocznik: 1994, silnik 1.05i, kolor: Classic Green Perl LC6U, audio: Pioneer DEH-4000 UB ( 2 + sub)
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Przede wszystkim kierownica tego typu, jest wygoda i daje większe bezpieczeństwo. Świetnie się czuje samochód dzięki niej, można dobrze "wyczuć" auto w zakrętach i precyzyjniej "dozować" kąt skrętu, jest też bardzo poręczna w mieście co znaczy, że promień ma odpowiednio dobrany. Nie mam skóry i mam fabryczny srebrny pasek na niej, skórka spowodowałaby pewnie poczucie bardziej "mięsistej". Ogółem, polecam każdemu użytkownikowi taką kierownicę. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Posiadałem w orginale standartową kierownice a później zakópiłem od wersji GT. I ta z wersji GT jest o wiele lepsza. Jest grubsza co za tym idzie lepiej trzyma się w dłoni. Przekłada się to jak pisze tomaloski na lepsze prowadzenie i czucie samochodu.

ps. ta z czerwonym to moja - sprzedaje na allegro. :oki:
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

czyli warto się zainteresować tematem. dzięki, chłopaki :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”