[86c2f] przerywa na ciepłym

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Rogo952
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:05

[86c2f] przerywa na ciepłym

Post autor: Rogo952 »

Witam,
moje polo z silnikiem 3f miało od początku gdy go kupiłem małe problemy na wolnych chodził czasem na 3 gary wymieniałem świece na championy 3 elektrodowe na jakiś czas był spokój lecz dzisiaj zaczał przerywac masakrycznie szczególnie jakos po odpaleniu nawet gasnie czasem, jak go "przepetuje" to pomaga nie wiem co się dzieje proszę o pomoc :scratch:
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Kopułka rozdzielacza, filtry paliwa, pompa paliwa, czujnik temperatury niebieski. To na początek do sprawdzenia.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

i kable zapłonowe
Awatar użytkownika
Rogo952
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:05

Post autor: Rogo952 »

ha interesuje mnie ten czujnik temp. ponieważ polówka nie grzeje sie tak jak powinna i mysle ze zacząłbym od tego poniewaz kable są ok i kopułka tez nie najgorsza, pompa mam nadzieje nie wiec jesli ktoś móglby mnie nakierować gdzie szukac tego czujnika będe wdzięczny
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Są dokładnie tam gdzie termostat. Praktycznie pod kopułką rozdzielacza. Dwa czujniki jeden niebieski a drugi czarny. A jak silnik nie trzyma temperatury to zainteresuj się termostatem. Silnik ma trzymać 90 stopni.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czujnik masz na tym plastikowym elemencie do którego wchodzą węże wodne (zapomniałem nazwy)
tu jest zdjęcie aav ale wygląda to tak samo - z prawej strony bloku, nawet jest widoczny czujnik
http://img03.tablica.pl/images_tablicap ... yzacja.jpg

jak masz miernik elektroniczny to wypnij z niego wtyczkę na zimnym silniku, sprawdź oporność, nagrzej silnik i zrób to samo - wartość powinna się zmienić, dodatkowo jak wypniesz na pracującym silniku to powinien on zareagować jakoś
Awatar użytkownika
Rogo952
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:05

Post autor: Rogo952 »

Dzięki wielkie, teraz szkoła to nie mam czasu zabrać się za poli ale w week zacznę działać bo wczoraj bardzo kapryśnie się autko zachowywało dzisiaj nawet nie bekło no ale ewidentnie coś jest nie tak :-(
Awatar użytkownika
Rogo952
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:05

Post autor: Rogo952 »

ogólnie potrzebuję instrukcji jak ew sprawdzic ten czujnik temp. słyszałem tez że to moze być wina czujnika halla zauważyłem że na wolnych świruje mi z obrotami czasem nawet 2000 obr/min innym razem ledwo zipie rzadko kiedy trzyma prawidłowo nawet na ciepłym na postoju zmienia sobie co jakiś czas czasem musze podtrzymywać bo zgaśnie...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

hall albo silniczek krokowy
Awatar użytkownika
Rogo952
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 05 cze 2013, 21:05

Post autor: Rogo952 »

gdzie znajde ten silniczek krokowy ?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Silnik 3F nie posiada silniczka krokowego. Sprawdź podciśnienia czy masz poprawnie. Sprawdź też, czy nie masz słabych styków przy pompkach paliwa. Ja niedawno miałem to samo. Słabo palił, gasł albo pracował na dwa gary. Okazało się, że miałem źle ustawione węże podciśnienia i luźny styk przy pompce paliwa (tej przy kole).

Podciśnienia znajdziesz tutaj:

http://www.vwpolo-info.de/Tipps-und-Tri ... umbau-Tipp
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

A ja bym dziada w tryb awaryjny przełączył i odłączył sondę lambde na wtyczce przy przepustnic i przeczyścił styki bezpiecznika pomp paliwa przy ecu.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

A pochwal się jak przełączyć 3F-a w tryb awaryjny?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

heheh odłączyć sondę i tak latać :) ,,tryb awaryjny przy uszkodzonej sondzie '' ecu przyjmuje stałe wartości, nie zmienne jak przy sprawnej lambdzie
Reset błędu to wiadomo OBD lub odłączenie aku, po naprawie i po paru km zmiennej jazdy ecu samo ustawi wartości a z błędem to nie wiem po tym zabiegu, czasami ginie czasami nie mądrzejszy niech się wypowie
Wszyscy stękają że 3f taki i owaki, sporo opcji do naprawy w elektryce co powoduje słabą pracę silnika, Digifant strasznie okrojony ale o dziwo błędy np regulacji świateł pokazuje :crazy: .
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”