No niby tak a mógł by ktoś polecić jakiś dobry uszczelniacz np z allegro który wytrzyma jakiś dłuższy czas? Zeby mechanik jakiegoś bubla przypadkiem nie włożył... :blush2:
mmm powiem tak mechanikom nie ufam wiec sam wymieniam wszytko i wiem ze to na 1000% to moja kupiona cześć a nie ze moja cześć leży u niego bo miał taka sama a powie ze włożył moja :crazy:
Dokładnie dlatego jak już jadę do mechaniora to ze swoimi gratami dlatego chciał bym kupić ten uszczelniacz i u mechanika tylko wymienić ponieważ tego jeszcze nie robiłem i trzeba zdjąć pasek a nie czuję się dobrze akurat w tym...
btw. nie ma u ciebie specializujących się w VAG sklepów motoryzacyjnych że wszyscy kupują na allegro i w intercars?
no chyba ze Gdynia to tak wyjątkowe miasto że mam tu świetny sklep w który wszystko jest i pracownik który ogarnia temat i potrafi doradzić, dobrać dobre podzespoły (chyba mechanik bo często ma dłonie w smarze), a jak trzeba to sprowadzi to czego potrzebuję
Kup Erlinga. Nie pamiętam dokładnie ceny ale to akurat nie za dużo - kilkanaście zł. Oryginał w ASO 90 zł
Gorzej, że trzeba rozrząd rozpinać. Śruba koła zębatego wału korbowego jest jednorazowa. Koszt nowej w ASO około 12-15 zł.
co do śruby to juz nie raz skręcałem starą srube ewentualnie na jakąś pastę do gwintu i zawsze było ok, szczerze dopiero tutaj o takim czyms usłyszałem.
No to masz ci nowość. Tak, śruby są jednorazowe. Np w silnikach AAZ użycie ponowne śruby powodowało gibanie kółka i w końcu kolizję. Te naście zł to na prawdę nie majątek...
rozrząd wcale nie jest jakoś tragicznie drogi, a jak wymieniasz simmering to i warto rozrząd od razu, śruba o kółka obowiązokowo do wymiany, i powinno sie kapnąć specjalnym keljem do gwintów, do tego proponuje równiez wyminić śrubki od kółka alternatora. mechanik weźmie trochę więcej kasy jak wymianę rozrządu i musisz się liczycz z kosztem 200-300 za samą robotę.