Witam,
zaniepokojony wysokim spalaniem mojej poli wynoszacym srednio 10-12l/100km przy spokojnej jezdzie zakupilem kabelek w celu przeswietlenia samochodu w poszukiwaniu bledow.
Bledow jednak nie znalazlem lecz okazalo sie ze wsadzony jest sterownik od golfa 1.4 (030906026J).
Jakie mogą być skutki takiej podmiany sterownika?
Dział odpowiedni bo dotyczy układu elektrycznego,
a teraz do tematu, w/g etki do mojego silnika przeznaczony jest ecu o numerze 030906026AP a w tej chwili jest 030906026J. Niby numer ten sam ale inna końcówka literowa, czym się różnią te dwa moduły?
Sterownik był już w samochodzie jak go kupiłem, i w sumie wpadłem na to przez przypadek po podłączeniu pod vaga pokazało 1.4r mono.
Mam już odpowiedni ecu 030 906 026 AJ, w sobotę będę podmieniał, dam znać jak poszło.
Adaptacja nowego "używanego" ecu zakończona powodzeniem :banan1:
dla potomnych zamieszczam dokładny opis procedury adaptacyjnej:
Włącz zapłon
uruchom Vag-com
wejdź w Immobilizer
wybierz: Adaptacja
W polu gdzie są dwa zera wpisujemy jedno zero i klikamy SAVE.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.