[6n]Sterownik od golf/passat 1.4 w polo 1.3 adx

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

[6n]Sterownik od golf/passat 1.4 w polo 1.3 adx

Post autor: siwkins »

Witam,
zaniepokojony wysokim spalaniem mojej poli wynoszacym srednio 10-12l/100km przy spokojnej jezdzie zakupilem kabelek w celu przeswietlenia samochodu w poszukiwaniu bledow.
Bledow jednak nie znalazlem lecz okazalo sie ze wsadzony jest sterownik od golfa 1.4 (030906026J).
Jakie mogą być skutki takiej podmiany sterownika?
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Kup oryginalny sterownik taki jaki powinien być + Sonde Boscha,nie ma co kombinować ;)
Poza tym nie ten dział.
Obrazek
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Dział odpowiedni bo dotyczy układu elektrycznego,
a teraz do tematu, w/g etki do mojego silnika przeznaczony jest ecu o numerze 030906026AP a w tej chwili jest 030906026J. Niby numer ten sam ale inna końcówka literowa, czym się różnią te dwa moduły?
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

A jak jest z tym spalaniem?
Po podmianie sterownika zaczęło się takie spalanie czy po jakimś czasie?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Sterownik był już w samochodzie jak go kupiłem, i w sumie wpadłem na to przez przypadek po podłączeniu pod vaga pokazało 1.4r mono.
Mam już odpowiedni ecu 030 906 026 AJ, w sobotę będę podmieniał, dam znać jak poszło.
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

U mojego ojca w golfa 3 1.8 tez jest inny komp i jeździ normalnie oczywiście musi być od mono wtrysku bo od wielo na pewno nie podejdzie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Adaptacja nowego "używanego" ecu zakończona powodzeniem :banan1:

dla potomnych zamieszczam dokładny opis procedury adaptacyjnej:

Włącz zapłon
uruchom Vag-com
wejdź w Immobilizer
wybierz: Adaptacja
W polu gdzie są dwa zera wpisujemy jedno zero i klikamy SAVE.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”