[6N2] Nie idzie od dołu aż do 2.5 tys 1.4 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
Krolik
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:41

[6N2] Nie idzie od dołu aż do 2.5 tys 1.4 TDI

Post autor: Krolik »

Witam
Stalem sie posiadaczem polowki i mam maly (tak mi sie wydaje) problem. Otoz na postoju silnik bardzo wolno wkreca sie na obroty do 2.5 tys, i podobnie dzieje sie podczas jazdy, dopoki nie slychac swistu turbinki samochod rozpedza sie jak maluch. Porownywalismy z kolega jak wkreca sie jego golf z silnikiem 1.9 tdi 90km i obroty ida w gore w jednym tempie, a tutaj ida powoli i nagle jest siup.

Poprzedni wlasciciel (sasiad) poodpinal zaworki podcisnien na scianie grodziowej bo swterdzil ze tak wylaczyl EGR'a, i zalozyl stozkowy filtr powietrza tylko ze odrazu przed przeplywomierzem.
Ja wszystkie wtyczki podlaczylem spowrotem i przy okazji wymylem EGR, ale nic to nie dalo.

Macie jakies pomysly na ten problem ?
Puszke bede zamawial w najblizszym czasie zeby ja miec jeszcze przed swietami
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Jak możesz porównywać 1.9 TDI 90KM z 4 cylindrami do 1.4 TDI 75KM z 3 cylindrami :shock: Turbina w 1.4 TDI nie ma zmiennej geometrii więc auto ciągnie od około 1800-2000 obrotów.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zamiast gdybać arto podpiąć sie do kompa i sprawdzić czy nie ma jakiś błędów
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

[quote="mates86"]Jak możesz porównywać 1.9 TDI 90KM z 4 cylindrami do 1.4 TDI 75KM z 3 cylindrami :shock: Turbina w 1.4 TDI nie ma zmiennej geometrii więc auto ciągnie od około 1800-2000 obrotów.[/quote]

66kW też nie ma zmiennej geometrii,dopiero 81kW i wzwyż :)
Obrazek
K
Krolik
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 18 gru 2013, 17:41

Post autor: Krolik »

pod komputer bylo podpinane i nie ma zadnych bledow.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote="Krolik"]pod komputer bylo podpinane i nie ma zadnych bledow.[/quote]Odczyt błędów, to pierwszy krok w diagnostyce, a drugi odczyt bloków wartości mierzonych w trybie statycznym i dynamicznym z odpowiednich grup pomiarowych. Jak to się robi i które grupy brać pod uwagę znajdziesz na tym i na wielu innych forach.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”