[6n2] problemy z odpalaniem na cieplym silniku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

[6n2] problemy z odpalaniem na cieplym silniku

Post autor: razzor_6n2 »

Witam od dluższego czasu nasila mi się problem z odpalaniem polki. Na zimnym odpala od strzala troche potelepie potem jak sie rozgrzeje jest ok, problem powstaje gdy zgasze silnik i bede probowal odpalić na ciepym silniku, rozrusznik kreci lecz obroty nie chca wskoczyc niekiedy musze sie ratować dodaniem gazu choć i to teraz zbytnio nie pomaga. Co to może być, czujnik? pompa paliwa chyba nie bo podczas jazdy nie zauwazylem spadkow mocy. Polo 1.4 16v
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

A no widzisz nie musisz miec spadku mocy wystarczy ze uszczelnienie pada i nie trzyma cisnienia. Sprawdz tez czujnik temperatury vagiem
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

Tylko właśnie jeszcze odczulem ze przy dodawaniu gazu szarpie bez znaczenia czy zimny czy cieply, ale idzie dobrze
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
GrigorVR6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2013, 18:08
Lokalizacja: Maszewo/Szczecin

Post autor: GrigorVR6 »

Może być też wypalony zawór bądź zawory,na jałowym będzie kulał ale na wyższych obrotach już nie koniecznie.Zawory na tyle już są wypalone,że na czas startu nie masz paliwa bo cofa się do baku.
Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Kurde bo ty na tych wielu gratach jezdzisz bez programu :/ ubogo moglo sie zrobic :/
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

[quote=""TOFIK_6n2""]Kurde bo ty na tych wielu gratach jezdzisz bez programu :/ ubogo moglo sie zrobic :/[/quote]
No tak i jeszcze egr i lambda odpieta program byl grzebany ale nie wiadomo jak bo gosciu byl niezlym cwaniakiem...
To teraz nie wiem co to moze byc... :-(
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

W 9N podobnie mam jak razor.
Czasem załapie podczas odpalania i trzyma 500 obrotów :shock:

No i śmierdzi benzyna...
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

Podepne go dzisiaj pod vaga zobaczymy czy cos będzie widać
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
V
Vrpona
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Vrpona »

Jest to na 100% czujnik temperatury płynu chłodniczego. Po wymianie samochód zachowuje się dobrze. Miałem takie same objawy jak Ty.
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

[quote=""Vrpona""]Jest to na 100% czujnik temperatury płynu chłodniczego. Po wymianie samochód zachowuje się dobrze. Miałem takie same objawy jak Ty.[/quote]
tylko temp ecu jest identyczna jak na desce rozdzielczej nie ma tez skokow temp.
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
B
Bartek-osw
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Bartek-osw »

Odświeżam.

Dwa razy pojawił się u mnie ten sam problem, raz na ciepłym raz na zimnym silniku.
Vrpona gdzie mniej wiecej znajduje się ten czujnik?
razzor_6n2 poradziłeś może sobie z tym jakoś?
k
kvanleo
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:22

Post autor: kvanleo »

to i ja się podepnę pod temat w mojej Polóweczce 6n 1.0 wykręciłem cały aku wczoraj rano odpaliła bez problemu natomiast jak miałem wracać do domu to tak jakby nie załapała przy odpalaniu może jakby ją zalało i wszelkie próby nawet z dodawaniem gazu nie przyniosły skutku.
Przytargałem ją do domu naładowałem aku i dziś rano cyknęła na raz pochodziła z 10 min i zgasiłem ją i drugi raz już nie odpaliła znów można kręcić ale to nie ma sensu, koledzy co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

[quote=""kvanleo""]to i ja się podepnę pod temat w mojej Polóweczce 6n 1.0 wykręciłem cały aku wczoraj rano odpaliła bez problemu natomiast jak miałem wracać do domu to tak jakby nie załapała przy odpalaniu może jakby ją zalało i wszelkie próby nawet z dodawaniem gazu nie przyniosły skutku.
Przytargałem ją do domu naładowałem aku i dziś rano cyknęła na raz pochodziła z 10 min i zgasiłem ją i drugi raz już nie odpaliła znów można kręcić ale to nie ma sensu, koledzy co może być przyczyną?[/quote]



Kable świece sprawdzałeś?
k
kvanleo
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:22

Post autor: kvanleo »

tak naturalnie kable są w porządku a świece nowe...
do tego kopułka i paluch tak samo wymienione, nie mam pojęcia co mogło by być przyczyną.
V
Vrpona
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Vrpona »

Kolego czujnik temp znajduje sie zaraz gdy otworzysz maske ujrzysz weze od chlodnicy, na jednym z nich jest krociec ktory wchodzi w blok silnika, jest tam termostat a na zawnatrz 2 miejsca na czujniki powinien byc zielony ja kupilem oryginal za 70 zl,bledy poznikaly.a polowka odpala czy zimna czy ciepla, wczesniej. Natomiast zero reakcji na cieplym, dopiero gdy gaz dalem do dechy to poszarpala i odpalila po czym ciezko reagowala na gaz. Po 10 sek moglem jechac. Teraz jest ok.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”