[quote=""Wojtus""]
Po podniesieniu na lewarku ręcznym prawego boku, lewarek przesunął się i samochód spadł na ziemie, na szczęście tylne koło było nadal założone, przednie już nie. Tarcza jednak cała i nic się nie stało, ale niestety z progiem już nie jest tak kolorowo. Z boku progu zrobiło się wgniecenie, odpadł lakier i baranek, teraz jest tylko goła blacha w jednym z miejsc. Tutaj moje pytanie, czy ktoś wie co z tym zrobić tak na razie aby nie rdzewiało i jakoś wyglądało? Żeby jeszcze sezon 2014 objeździć?
[/quote]
Ori lewarek jest wredny i przy podnoszeniu auta zawsze należy podkładać cos dla asekuracji (ja podstawiam klocek drewniany).
Niejeden zniszczył sobie tak próg :butcher:
Po drugie nie polecam, też podnoszenia i jednoczesnej zmiany kół na jednym lewarku
Żeby nie rdzewiało zabezpieczyłbym to farbą - chwalę sobie farbę alkidową. Miałem takową czarną(Prochem Konikor C) - szybko wysycha oraz świetnie zabezpiecza przed korozją(nie staje się całkowicie twarda, lecz zachowuje odrobinę elastyczności). Także kilka warstw i z głowy
