[6N2] Gwint Weitec 901007 GT - potrzebne wszelkie info

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

I
Igor18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 06 sie 2012, 9:36

[6N2] Gwint Weitec 901007 GT - potrzebne wszelkie info

Post autor: Igor18 »

Mam pytanie, czy mógłby ktoś powiedzieć mi trochę więcej na temat zawieszenia gwintowanego do polo 6N2 firmy Weitec 901007 GT. Obniżenie wyjściowe, końcowe czy kolor sprężyn ma znaczenie itp. Będę wdzięczny :bow: , pozdrawiam :amen: :D :D
Nie ważne czym, ale jak tym jeździsz
Awatar użytkownika
damianese
Początkujący
Początkujący
Posty: 129
Rejestracja: 13 sie 2013, 21:42

Post autor: damianese »

znajdź katalog- tam pokazują obniżenia certyfikowane typu -80, -100 ale zejdzie grubo niżej, tabele komfortu też powinni zamieścić
I
Igor18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 06 sie 2012, 9:36

Post autor: Igor18 »

[quote=""damianese""]znajdź katalog- tam pokazują obniżenia certyfikowane typu -80, -100 ale zejdzie grubo niżej, tabele komfortu też powinni zamieścić[/quote]

A gdzie znajdę taki katalog?
Nie ważne czym, ale jak tym jeździsz
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

mam taki zawias u siebie, numer który podałeś odnosi się do tylnych amortyzatorów bez regulacji siły tłumienia (tx+). tak jak napisał damian, katalogi podają bezpieczne obniżenie do którego producent daje gwarancję żywotności amortyzatorów i sprężyn. w przypadku tyłu to tylko 70mm. w praktyce zakres regulacji na dedykowanych sprężynach jest znacznie większy - mi zostało z tyłu ponad 3 cm których nie wykorzystam bo z przodu brakło już zwojów. kolor sprężyn nie ma znaczenia - weitec wszystkie jak leci maluje na zielono - to ich znak firmowy tak jak żółty kolor w przypadku kw, bądź niebieski w przypadku ap.

TU masz zdjęcia mojego gwintu
I
Igor18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 06 sie 2012, 9:36

Post autor: Igor18 »

[quote=""krzyDOLAR""]mam taki zawias u siebie, numer który podałeś odnosi się do tylnych amortyzatorów bez regulacji siły tłumienia (tx+). tak jak napisał damian, katalogi podają bezpieczne obniżenie do którego producent daje gwarancję żywotności amortyzatorów i sprężyn. w przypadku tyłu to tylko 70mm. w praktyce zakres regulacji na dedykowanych sprężynach jest znacznie większy - mi zostało z tyłu ponad 3 cm których nie wykorzystam bo z przodu brakło już zwojów. kolor sprężyn nie ma znaczenia - weitec wszystkie jak leci maluje na zielono - to ich znak firmowy tak jak żółty kolor w przypadku kw, bądź niebieski w przypadku ap.

TU masz zdjęcia mojego gwintu[/quote]

a 903901 GT? co możecie mi powiedzieć na temat zakupu tego gwintu używanego?
Nie ważne czym, ale jak tym jeździsz
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""Igor18""]co możecie mi powiedzieć na temat zakupu tego gwintu używanego?[/quote]górna półka, ale wszystko zależy od ceny i od stanu
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”