[6n] Gdzie może uciekać paliwo?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
omegazull
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2013, 22:33

[6n] Gdzie może uciekać paliwo?

Post autor: omegazull »

Witam
Jest to mój pierwszy post na tym forum,
i jednocześnie mam temat do rozwinięcia.

Moje polo 1.6 AEA ma problem przy benzynie.
Chodzi o odpalanie auta - zużywa jego bardzo dużo.
Policzyłem że od 0,25 do 0,5l na odpalenie. Aż za dużo.
Dzieje się tak i latem i zimą. Normalnie jeżdżę na gazie, ale odpalam na benzynie.
Jak jeżdżę na benzynie to spalania mam do 8l w mieście a na trasie 5-6 i jeżdżę ekonomicznie.

Co a już zrobiłem:
- sprawdziłem instalację LPG - wszystko sprawne, nie bierze mi benzyny przy gazie
- sprawdziłem instalacje paliwową - wszystko działa, nie ma wycieków
- sonda lambda działa sprawnie
- odpala mi za pierwszym razem, rozrusznik kręci może tylko 3 obroty i już zapalone
- obroty nie wariują

Ewentualne podejrzenia moje, ale czy mogą być słuszne:
- monowtrysk - teściu w swej audicy 80 ma podobny i też ma to samo a juz ten mechanizm sprawdził 2 razy
- rozrusznik może mieć na to jakiś wpływ?
Co może być jeszcze problemem, gdzie mam szukać? A tak w ogóle ile benzyny auto pochłania przy rozruchu i ssaniu w zimie by było już rozgrzane?
M
MisiekKce
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 10 cze 2013, 19:37
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: MisiekKce »

Jezdze takim samym polo i powiem szczerze mi zjada cwierc zbiornika na trzy pelne zbiorniki gazu zalezne tez jaka masz instalacje gazową bo 0,25l przy tozruchu to w sumie nie mozliwe
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

AEA jest na jednopunkcie?
Myślałem że jest na pełnej szprycy .
Co tam masz za instalację ?
Jak jeździłem polo na gaźniku to wcale na benzynie nie jeździłem no ale 70 tysi i reduktor do wymiany .
U siebie sprawdź czy termostat masz sprawny jak szybko się nagrzewa motor ?
U mnie w cordobie 1,4 8V instalka sekwencja przełączał się po przejechaniu 1,5 km normalnie masakra jeszcze latem to wcześniej ale jak przyszły pierwsze chłody to tak jak napisałem wyżej .
Dostałem się do termostatu a tam amba wcięło , założyłem nowy termostat plus króciec bo jak się okazało był uszkodzony no i teraz przełącza się po przejechaniu 0,5 kilometra jest lepiej .
Sknerstwo mówi że powinien jeździć tylko na gazie jednak rozsądek podpowiada niech będzie jak jest .
Co mam dogrzewacz od diesla instalować przed reduktorem żeby szybciej się przełączał ?
Najpierw dogrzewacz później mocniejszy altek może potem akku spirala się rozkręca :)
Obrazek
o
omegazull
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2013, 22:33

Post autor: omegazull »

Instalacje mam 2gen. nie da się odpalać na gazie (chyba że awaryjnie ale wszyscy mi to odradzają). Chodzi mi o to gdzie przy rozruchu może ociekać paliwo bo latem przy +40C mam to samo jak silnik jest ciepły i od razu po zapaleniu przełączam na gaz.
o
omegazull
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2013, 22:33

Post autor: omegazull »

Instalacje mam 2 gen. Awaryjnie mogę odpalać na gazie ale tego nie robię. Problem mam tylko przy odpalaniu nawet w lecie mając ciepły silnik, który od razu przełancza się na gaz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”