[6n2] Nowe lampy przód czy światła do jazdy dziennej.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kepad90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2009, 17:29
Lokalizacja: Stryszawa k/ Suchej Besk.

[6n2] Nowe lampy przód czy światła do jazdy dziennej.

Post autor: Kepad90 »

Witam!
Noszę się z zamiarem wymiany przednich lamp do 6N2 na całkiem nowe, gdyż moje są całe okopcone (rocznik 2000)

Chciałbym takie kupić http://www.allegro.pl/item714144139_ref ... _w_wa.html
gdyż tylko takie są dostępne na allegro do mojego POLO. Nie chcę żadnych ringów, gdyż są zbyt drogie.

Ewentualnie mógłbym wymienić moje halogeny na światła do jazdy dziennej (wujek z Golfa V tak ma to zrobione) jednak na allegro są tylko Hella bardzo drogie blisko 600zł, więc to rozwiązanie jest zbyt kosztowne. Jeśli jednak ktoś znalazłby sklep lub aukcje z opcją tańszą to bardzo proszę o link :)
W związku z tym chciałbym też spytać czy zwykły mechanik lub elektryk będzie umiał tak popodpinać te przełączniki od świateł żeby to działało jak światła do jazdy dziennej ;) ? Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie...

Doradźcie czy nowe lampy zwykłe, czy do jazdy dziennej, jeśli tak to jakie w optymalnej cenie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam!
Obrazek
M
Misiek0521 =]
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 30 maja 2009, 12:04
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: Misiek0521 =] »

Osobiscie zastanawialem sie nad kupnem tych ze wzgledu na to ze jst blizej, a poza tym ma rowniez w ofercie halogeny =]
http://moto.allegro.pl/item704052366_re ... _nowy.html
http://moto.allegro.pl/item704052369_re ... _nowy.html

Zreszta moja tez sa lekko okopcone, nie wiem czy jakos szczegolnie "sciemniaja" oswietlana droge.
Po prostu tak pieknie sie nie blyszcza jak nowe i troche to kluje w oczy, ale daje rade. Nikt sie do nich nie przyczepil(ani Niebiescy, ani diagnosta)
Człowiek uczy sie całe życie,

A i tak umiera głupi.
Awatar użytkownika
Kepad90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2009, 17:29
Lokalizacja: Stryszawa k/ Suchej Besk.

Post autor: Kepad90 »

Ale zdecydowanie efektywność świateł jest większa, a i lepiej to wygląda :)
Obrazek
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

wiele osób jeździ na postojówkach i halogenach jako światłach do jazdy dziennej. Takie dokładane ledy a'la Audi to wiocha. Kup sobie nowe lampy jeżeli te co masz są bardzo okopcone. Też takie miałem i zmieniłem na engele, ale po roku wróciłem do serii (chwilowo wymaga tego projekt). Sam jeżdżę na postojówkach i halogenach. A jak założę ori xenon to w piękną, słoneczną pogodę aż szkoda żarników i wtedy jeździ się na dziennych. a wiadomo jak jest u nas z pogodą. Zresztą teraz to i tak będzie już coraz mniej ładnych dni a świateł do jazdy dziennej można używać wyłącznie, gdy jest dobra przejrzystość powietrza no i oczywiście nie pada. Nie raz widziałem cwaniaczków w jakiś dobrych furach w deszczy na dziennych światłach tylko dlatego, że się chcieli pokazać, że takowe mają. Spójrz prawdzie w oczy. Czy warto inwestować 600zł tylko po to, żeby odpalić je kilka razy w roku? Poza tym wcale nie jest powiedziane, że zużyją dużo mniej prądu nie mówiąc już o spalonym paliwie...
Ale decyzja należy do Ciebie...
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
Kepad90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2009, 17:29
Lokalizacja: Stryszawa k/ Suchej Besk.

Post autor: Kepad90 »

No masz rację chyba nie warto, więc zainwestuje w nowe lampy, żeby było czysto, ładnie i schludnie :) ew. kupię jeszcze do tego żaróweczki LongLife i będzie grało ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

dokładnie tak. Kup, ale nie zapomnij o postojówkach i długich.Postojówki kup najlepiej diodowe.
No i nie zapomnij dać pochwały :grin: :grin: :grin:
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
Kepad90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2009, 17:29
Lokalizacja: Stryszawa k/ Suchej Besk.

Post autor: Kepad90 »

Kolego, postojówki są w zestawie :P
Obrazek
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

[quote=""Kepad90""]Kolego, postojówki są w zestawie :P[/quote]
dwie takie diody to koszt 10zł:)
Jeżeli zdecydowałeś się na Mhmtuning to dobry wybór. Sam kupowałem u nich halogeny, kratki i kierunki. Ale ja odbierałem osobiście i koleś przyniósł mi z 8 przednich kierunków, żebym wybrał sobie najładniejsze:D
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
Kepad90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 26 kwie 2009, 17:29
Lokalizacja: Stryszawa k/ Suchej Besk.

Post autor: Kepad90 »

Jeszcze się na nic nie zdecydowałem. Na razie lampy mam w głowie tylko :D
Obrazek
d
docent
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2010, 16:27
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: docent »

witam,

koledzy...podrzućcie: jaką średnicę mają halogeny w 6n2?
gdyby miały ~70mm to dałoby radę wymienić je na światła do jazdy dziennej i wyglądałoby to chyba całkiem spoko :clapping:
Poprawnie sformułowany problem zawiera własne rozwiązanie.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

docent prawdopodobnie miejsce na halogeny w 6n2 byłoby za nisko żeby włożyć tam światła do jazdy dziennej, z tego co się orientuje minimum to 25cm od ziemi do środka lampy czy jakoś tak, co do średnicy to Tobie nie powiem, bo nie mierzyłem :grin: nie wiem czy masz halogeny, ale jakbyś kiedyś chciał to mam na sprzedaż ori kratki pod halogeny, więc się polecam na przyszłość :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
d
docent
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2010, 16:27
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: docent »

jest dokładnie tak jak mówisz Toto: min. 25cm od podłoża do dolnej krawędzi światła...a od podłoża do środka 'kratki' jest 35cm :cool2:
zatem: nawet gdyby mierzyć do dolnej krawędzi 'kratki' - niech zostanie 30cm, zatem mamy 5cm zapasu na glebę w naszych polóweczkach :talkative:

teraz tylko dobrać średnicę światełka do średnicy otworu... :roll: bo nie chcę rżnąć dziury w 'kratce' wiertłem do puszek :grin:

Toto...jeśli masz kratki pod halogen to zmierz średnicę tych otworów...będę wdzięczny...a jeśli podejdzie jakiś zestaw z alledrogo pod to...biorę je od Ciebie :beach:
Poprawnie sformułowany problem zawiera własne rozwiązanie.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

zmierzyłem to dla Ciebie, wychodzi ok. 7,5cm, ta kratka ma max 7,7cm, więc myślę, że tyle co napisałem dać maksymalnie, żeby nie trzeba było upychać :) co do kratek to pisz PW :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
d
docent
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2010, 16:27
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: docent »

dzięki Ci, Panie :bow:
wymiar taki "ni w psit, ni w oko"...

ale może coś na alledrogo będzie...

wielkie dzięki jeszcze raz, jak będę miał odpowiednie fundusze to zgłoszę się na pewno :piwo:
Poprawnie sformułowany problem zawiera własne rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Alone
Początkujący
Początkujący
Posty: 153
Rejestracja: 20 maja 2009, 5:42
Lokalizacja: Krakoof

Post autor: Alone »

Też mysle o takich swiatłach własnie w to miejsce ale ile by takie dobre swiatła z homologacja kosztowały?
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”