musisz najpierw odkręcić śrubkę blokującą o ile jest następnie zciągnąć jakimś szpikulcem zawleczkę która napręża całą gumę od środka na zewnętrzne ścianki klapki wlewowej następnie sciągnąć gumę uszczelniającą, jeśli masz centralny to masz bolec blokujący który musisz wcisnąć na maxa albo rozciąć flexem część obudowy tak żeby można było wyciągnąć całą klapkę.
Inaczej nie pomogę bo nie mam zdjęć z tej operacji.
pozdrawiam
wejdź do tego tematu, ściągnij sobie instrukcje, a opis dotyczący demontażu klapki wlewu paliwa jest w zeszycie "prace montażowe - na zewnątrz", w spisie treści pod pozycją 55-22, tam masz wszystko dokładnie opisane
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.
rat4
mam ten sam problem co kolega powyzej,najbardziej zabawne jest na myjni automatycznej jak przy suszeniu sama sie otwiera i zamyka ... piszesz ze cos tam namodzic a moze wogole calosc wymienic?? demontaz wlewu?? to brzmi groznie :-(
nie jest aż takie groźne, najlepiej poradzą sobie z tym lakiernicy którzy mają to obcykane i wyjmują taki wlew dosłownie w 5 min.
Ale szczerze to trzeba znać procedurę po kolei aby to wymienić, nic na siłę :brunette: