6N2 GT Nurburgring Black Edition

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Graty ! ;)

Kierunki też w końcu porządne widzę są .. ;)
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

Kto widział na żywo ten widział ;) ale może to będzie zachętą dla właściciela by wyjść z cienia i nie traktować auta tylko jako dupowóz do pracy w myśl popularnego na grillu powiedzenia takie to tam dupy nie urywa :grin: Bo myślę że spokojnie by mogły jakieś trofea wpaść i przyozdobić legendarną podobno piwnicę :blush2:
Awatar użytkownika
Bejcuś
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 534
Rejestracja: 20 lip 2011, 11:38
Lokalizacja: New Karczma
Kontakt:

Post autor: Bejcuś »

Żeby nie było że nic się nie dzieje po awansie na zaawansowane to także wręcz przeciwnie coś działam pomału ale działam, narazie nie widać bo zbieram fanty i plany na najbliższy okres są następujące:

:arrow: heble a konkretnie zastanawiam się nad dwiema opcjami, pierwsza to znany temat swapa tarcz i zacisków 280x22 zaciski Audi S2 ale idąc dalej mam drugą opcję taki hardcore troszku 300x24 oczywiście mowa o przodzie, zarówno pierwsza jak i druga opcja to napewno zaciski z Porsche 996 4 tłoczki. Felga w pierwszym wariancie 15 cali minimum drugi wariant 16 cali i tu mnie to najbardziej blokuje ale walczę z myślami. Tył 256x13 patent z passata B3
:arrow: Big FMIC już parę części mam ale kompletuję dalej w całość
:arrow: wolny wydech od kolektorów do końca z pozostawieniem dwururki pod Votexem
Zakres pracy będzie systematycznie zamykany ale nie ukrywam, że plny tu grają wielką rolę :blush2:
Jak to wszystko złożę to nic więcej mi już nie zostanie jak myśleć nad mocą bo już wizja zmian się kończy...
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

Panie powiem Ci, że pierwsza opcja hebli będzie wgryzała się mocno w asfalt ale druga ta 300x24 to już będzie kosmos :shock: Jedna jak i druga opcja będzie wyczesana ;) Ile chciałbyś mocy jeszcze z niego uzyskać po tych zmianach?
Awatar użytkownika
Bejcuś
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 534
Rejestracja: 20 lip 2011, 11:38
Lokalizacja: New Karczma
Kontakt:

Post autor: Bejcuś »

[quote="gulczas783"]Panie powiem Ci, że pierwsza opcja hebli będzie wgryzała się mocno w asfalt ale druga ta 300x24 to już będzie kosmos :shock: Jedna jak i druga opcja będzie wyczesana ;) Ile chciałbyś mocy jeszcze z niego uzyskać po tych zmianach?[/quote]

Wiem że pierwsza opcja by starczyła ale chciałbym wprowadzić do swoich modów coś innego co mają inni i ta druga faktycznie orgia dla hamowania, tylko opcja 16 na zimę nie bardzo przemawia bo opony tu nieco ograniczają. Na ten sezon oczywiście zostaję przy starym setupie ale na nowy sezon będzie coś interesującego. Jak nie wypali mi 300x24 to będzie napewno 280x22 na wypasie!
Co do mocy to mowa będzie tylko o swapie na coś w TDi oczywiście bo jak mam tuningować AMF to sporo $ trzeba przeznaczyć żeby uzyskać ok 160km a tej cenie mam swap z osprzętem. Pożyjemy zobaczymy, teraz skupiam się na heblami zbieram fanty i na wiosnę montaż. Potem będzie napewno wydech i FMIC który będzie narazie pod AMF z możliwością rozbudowy pod coś mocniejszego.
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

300x24 i 16" koło to w sumie spokojnie można jeździć w sezonie ;) tuningować AMF'a pod 160 KM to już dość mocna modyfikacja i żywotność silnika znacznie może się skrócić, swap na silnik TDI (4-cilindrowy :D ) to najlepiej jakaś 130 np. z 9N i już w tedy modyfikować. Też przez chwilę miałem na taki swap chrapkę ale to była tylko chwila ;)
Ale życzę Ci żeby te wszystkie plany się spełniły bo na prawdę już po takich modach autko było by MEGA W*****e ;)
Awatar użytkownika
Bejcuś
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 534
Rejestracja: 20 lip 2011, 11:38
Lokalizacja: New Karczma
Kontakt:

Post autor: Bejcuś »

[quote="gulczas783"]300x24 i 16" koło to w sumie spokojnie można jeździć w sezonie ;) tuningować AMF'a pod 160 KM to już dość mocna modyfikacja i żywotność silnika znacznie może się skrócić, swap na silnik TDI (4-cilindrowy :D ) to najlepiej jakaś 130 np. z 9N i już w tedy modyfikować. Też przez chwilę miałem na taki swap chrapkę ale to była tylko chwila ;)
Ale życzę Ci żeby te wszystkie plany się spełniły bo na prawdę już po takich modach autko było by MEGA W*****e ;)[/quote]
No można w 16 jeździć ale jaka opona > Może ktoś doradzi bo jak szukam to nie ma rozmiarów np.165/50/16 mam nankangi lato ale opcji zima nie ma także jak nie znajdę odpowiednich opon to zostanie pierwszy setup. Co do mocy to tak coś w ARL lub BUK chciałbym uderzyć ale to już odległe play które tam gdzieś w głowie są. Jak wszystko potoczy się finansowo to napewno coś mocnego będzie :grin:
Dzięki :)
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Bejcuś
Wejdz w moj temat kilka stron wstecz ja mam zimowki 16 195/45 i lata sie milo
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
Bejcuś
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 534
Rejestracja: 20 lip 2011, 11:38
Lokalizacja: New Karczma
Kontakt:

Post autor: Bejcuś »

[quote="TOFIK_6n2"]Bejcuś
Wejdz w moj temat kilka stron wstecz ja mam zimowki 16 195/45 i lata sie milo[/quote]
Nie ocieralo Ci o nadkole? Jest to wysokość zbliżona do 185/60/14 a na tym rozmiarze mi o ociera. Ale moze w praktyce bedzie inaczej. Muszę z ciekawości letnie takie zarzucić.
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Felgi maja et 35 i 7j opony pirreli i nie ocieraly ale pamietam ze innej marki opony tarly o tyl

Za to mi 185/60/14 nie tra wogole na max glebie
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

Co tu tak cicho Piotrze? :blush2:
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
Bejcuś
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 534
Rejestracja: 20 lip 2011, 11:38
Lokalizacja: New Karczma
Kontakt:

Post autor: Bejcuś »

[quote="patrykmp3"]Co tu tak cicho Piotrze? :blush2:[/quote]
No troszkę owszem... ale ku dobremu idzie. Cały czas przygotowania do trzech podstawowych modow, heble, wydech i big fmic.
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Widze, że ktoś tu chce dogonić projektem 3 garowca projekt Arosy z Tune-upu :D
Obrazek
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Po modach jest opcja na 120/30 kucy? ;)
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

jest opcja na 130 spokojnie, ale to kupa kasy..
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane/ kasacja”