[6N] Błędy VAG .. REAKTYWACJA !!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

[6N] Błędy VAG .. REAKTYWACJA !!

Post autor: KondzioR. »

Witam. Niestety dalej nie poradziłem sobie z problemem zawyżonego spalania.. Wymieniana sonda,przepustnica, adaptacja również i ciągle ten błąd i spalanie zawyżone.. Co może być przyczyną? Sondy były 3, i każda oscyluje dobrze.. Posiadam LPG,ale nawet jak wykasuje błędy i jeżdżę na PB to i tak ten błąd wyskakuje. Przez co nie moge wyregulować LPG porządnie i na zimnym zalewa sie na LPG...
Kto coś poradzi?..

PS. Na prawdę, jakby ktoś podał przyczynę, bądź naprowadził na jakiś trop, wysyłam 4pack dobrego browara albo dobre 0,5, co kto woli !
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2013, 18:22 przez KondzioR., łącznie zmieniany 1 raz.
B
Ben
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 23 maja 2011, 15:43
Lokalizacja: Wąpielsk/Toruń

Post autor: Ben »

Sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy? :)
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Tak. Sprawny.
Awatar użytkownika
daniel0515
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 11 lut 2013, 5:54
Lokalizacja: Radom

Post autor: daniel0515 »

jaki blad?
VW POLO 2003r. 1,2 6v 44kW
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

Obrazek
v
vento9
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 12 sty 2013, 22:00

Post autor: vento9 »

Błąd 561 to ,,Regulacja składu mieszanki". W Twoim 1.4 wiele elementów może powodować właśnie ten błąd.
Jeżeli problem jest zarówno na gazie jak i na benzynie to proponuję sprawdzić wszystkie czujniki, ewentualnie możesz podmienić ECU. W moim AEE rozjechała się mapa w ECU i spalanie wynosiło 11l gazu - podmianka sterownika rozwiązała problem (przy podmiance musisz zakodować nowe ECU w immobiliserze czyli vag: immobiliser - adaptacja -kanał 00 - save).

Sprawdź także filtr powietrza, oraz wszystkie przewody w układzie zasilającym czy czasem nie dostaje lewego powietrza. Przy adaptacji przepustnicy pamiętaj najpierw przywrócić ustawienia fabryczne sterownika ECU (adaptacja - kanał 00 - save). Zwróć także uwagę na ciśnienie paliwa podawane przez pompkę.
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Hmm, czyli nic innego chyba nie pozostaje jak sprawdzić ciśnienie pompy, oraz podmienić ECU.
Podpowie ktoś jak sprawdzić te ciśnienie i ile ono powinno wynosić?
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

Po stronie pasażera w okolicy kielicha powinny być dwa przewody paliwowe - jeden zasilenie, drugi powrót. Powinno rozłączyć się przewód zasilenia, wpiąć trójnik tak aby ciśnienie dalej mogło trafić do wtryskiwaczy a do trójnika podpinasz manometr. Ciśnienie powinno być 3 bary, ale znając odchylnia myślę że przy 2.2-2.5 powinno być ok.
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

hmm, chyba wstawie auto do mechanika.. Nie mam trójnika, nie mam manometra, okaze sie ze komp, kupie drugiego a mam problemy z gniazdem bo czyta mi tylko silnik, niestety. Wolę oddać nich ktoś sie pobawi. Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Auto było u mechanika, wymieniany był komp i jest to samo. Na 99% jest to nieszczelny układ wydechowy i dlatego sonda fisiuje. Będę spawał na dniach wydech. Nie ma jeszcze kata, ale myśle że to nie jest problem
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Witam. Wydech zrobiłem dzisiaj, ale jeszcze nie jeździłem. Wczoraj zrobiłem koło 500km po trasie, i dzisja podpiąłem kompa i 3 błędy.. :
1. 00525 P0131 O2 czujnik – niskie napięcie – G39 B
2. 00537 Kontrola czujnika tlenu
3. 00561 Kontrola dodawania mieszanki

Nie wiem czy są poprawnie przetłumaczone błędy, ale brałem je z forum VWGOLF.

Czyli co? Może jednak od tej dziurki wariowała sonda? Dzisiaj go tam uszczelniłem gdzie puszczał, ale to było za sondą.
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

UP
Wstawie zdjęcie błędów,może ktoś sie trafi i pomoże.

Po przejechaniu 500km jednego dnia.
Obrazek
A to dnia drugiego, po powrocie. Łącznie 1000km. Te po 500km kasowałem, oraz uszczelniłem wydech.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

wymień sondę na NOWĄ
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

a co z katalizatorem może zapchany ?
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Kata nie ma..
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”