[6n] Brak mocy przy ruszaniu.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lukaszexx199
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2013, 1:19

[6n] Brak mocy przy ruszaniu.

Post autor: lukaszexx199 »

Witam mam polówkę z roku 97, silnik 1.0 .

Jest bardzo zmulony przy ruszaniu zauważyłem również , że przy odpalaniu go nie ważne czy jest zimny czy ciepły (odpala oczywiście) ale nie jest to zaskok , (odpala jakby miał za mało obrotów) nie ważne czy wciskam pedał gazu czy też nie. Głównym problemem jest zamulony silnik . Mój kolega ma dosłownie taką samą polówkę i u niego można powiedzieć , że czuć tą moc silnika (60 koni :D) prosił bym o jakieś rady.
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

U mnie w 1,6 był podobny problem i okazało się że blokada linki gazu przy przepustnicy spadła. Zdejmij filtr wciśnij gaz do dechy i zobacz czy przepustnica się otworzyła całkowicie czy jest w pionie.U mnie otwierała się w 30% wystarczyło włożyć zawleczkę.
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Polo nie ma 60 KM tylko 45 albo 50 w mpi ale i tak w miarę jedzie. W jakiej kondycji jest silnik?? Czujniki posprawdzane temp itp.?? Zapłon dobrze ustawiony?? Od tego można zacząć, czyli ustawić dobrze zapłon lampą z podłączeniem do kompa.
l
lukaszexx199
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2013, 1:19

Post autor: lukaszexx199 »

Sprawdzę to w najbliższym czasie , silnik jest w dobrym stanie
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

zamień się z kolegą na cewki i zobacz wtedy,
l
lukaszexx199
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2013, 1:19

Post autor: lukaszexx199 »

Przyczyną był brudny filtr powietrza , dziękuję za pomoc . Pozdrawiam
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Zapłon możesz sobie tak czy tak ustawić na chyba 7 stopni z tego co pamiętam. Będzie lekko przyspieszony i od razu zauważysz różnicę. Silnik staje się żwawszy i ciszej pracuje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”