WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
stalker5
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 252
Rejestracja: 15 gru 2012, 13:21
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec

Post autor: stalker5 »

Najtańszy shit kupisz od 800-900 zł, za porządniejszy gwint musisz dać 2000 zł, a za cos z górnej półki 4000-5000 zł :) samych sprężyn, które obniżają wiecej jak 40 mm nie powinno się montować, bo jest to złe rozwiązanie, chyba, że dorzucisz amortyzatory o skróconym skoku.
s
sebsom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:56

Post autor: sebsom »

a z uzywanch gwintow co byscie polecili? a moze na poczatek same sprezyny jakies byly by lepsze ?
Awatar użytkownika
rozek90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 299
Rejestracja: 02 paź 2009, 13:49
Lokalizacja: Piotrków Tryb./Łódzkie

Post autor: rozek90 »

Ma ktos z Was moze fotke 6n -40 i -60? Na kolach 13.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2013, 8:33 przez rozek90, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Stalker za 1100 np. masz FK do 6n2, i tutaj raczej z lipą się nie spotkamy. ;) Nie wiem jak Raceland, tutaj jeden kolega sprzedaje używkę, może się wypowiedzieć jak się jeździ na RL.
Awatar użytkownika
stalker5
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 252
Rejestracja: 15 gru 2012, 13:21
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec

Post autor: stalker5 »

O to dopiero teraz zauwazyłem, ze FK za tyle idzie kupić do Polo, ale jeśli wyglądają tak jak na zdj. na allegro to zbyt solidnie nie wyglądaja.. Typu ta-technix
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Wyglądać mogą tak samo, ale pracować, zachowywać się podczas jazdy już nie koniecznie. ;) Do 6n2 można śmiało polecić ..
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

Filipovic nie wiem czy o mnie piszesz, ale chyba tak...co do Racelanda to złego słowa nie mogę powiedzieć, jakość wykonania na bardzo dobrym poziomie, trwały, po dwóch latach nakrętki bez problemu dały się odkręcić, co do twardości
to ciężko mówić o komforcie przy gwinie, ale jak na tą półkę cenową nie było tragedii, dało się jeżdzić w miarę komfortowo i bez konieczności omijania każdej dziury...:)

co do FK Automotive to mogę powiedzieć tylko tyle, że jak szukałem dla siebie gwintu to również brałem go pod uwagę, ale o wyborze zadecydowały opinię...te FK to nie to samo FK co kiedyś...więc tu można co najwyżej porozmawiać o kolorze...czy się podoba czy nie ;)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

Co do Racelanda to mogę się też wypowiedzieć bo jeżdzę na takim zestawie już ponad 2 lata. Problemu z nakrętkami nie było wogóle. Komfort jazdy jakiś tam jest...
o ile można mówić coś o komforcie, bo połączenie gwint+polskie drogi(nie wszystkie, ale większość)=brak komfortu jazdy :grin:

Przez prawie 2 lata miałem go dość wysoko skręcony i wydawał się dość twardy, teraz po skręceniu w dół jest optymalnie jak dla mnie.
Za tą kase co dałem za niego 2 lata temu, kupiłbym raz jeszcze :grin:
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

A co byście powiedzieli o opcji kupna używanych gwintów np. warto? ;) na co zwrócić uwagę przy kupnie itd.
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

nieraz warto

trzeba patrzeć czy nakrętki sie ruszają, czy tłoczyska są suche.
Ja np wziąłem od Tigera gwint w którym nie ruszały sie nakrętki ale rozruszałem je i kręcą sie palcami ;)
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

Panowie, gwint skręcony:
przód -60/tył -50
mam taczkę z tyłu tak że nie da się jeździć a przód jak najbardziej ok?
Z tym że wcześniej tył był równo z przodem i też był kamień
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
zazi1983
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 17 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: zazi1983 »

Pytanko. Co zrobić żeby polo na skręconym gwincie nie skakał jak ping pong :scratch:
Gwint ta technix, czerwone sprężyny, auto 6n. Gwint skręcony był że chopki brałem podłogą.
Dałem wyżej (biorę ślub i będą 4 osoby na pokładzie) i już tak nie skacze, ale chcę później obniżyć znów.
Obrazek

One LOVE
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Na ta tesco to normalne, nie jest to najwyższa półka więc nie ma czego wymagać. Odboje się kłaniają .. :blind:
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 17:06 przez Filipovic, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

[quote=""zazi1983""]Pytanko. Co zrobić żeby polo na skręconym gwincie nie skakał jak ping pong :scratch:
Gwint ta technix, czerwone sprężyny, auto 6n. Gwint skręcony był że chopki brałem podłogą.
Dałem wyżej (biorę ślub i będą 4 osoby na pokładzie) i już tak nie skacze, ale chcę później obniżyć znów.[/quote]

na odbojach siada, musisz skrócić
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Panowie pytanie, jak chce kupić gwint to muszę jakieś konkretne wymiary znać odnośnie amorków czy czego?

http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint ... 11129.html

Mapet nie pisze w ogłoszeniu by go poinformować o czym kolwiek. No wiadomo prócz modelu, może silnika etc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”