Panowie jaki związek ma rezerwa paliwa z ciężkim odpaleniem po porannym postoju,w całym zakresie baku niema problemu ,pali od strzała a jak wskazówka wchodzi na czerwone pole zaczyna być stopniowo coraz gorzej ,jak załapie to z tyłu pojawia się chmura białego dymu przez moment.bąbelków powietrza nie widzę w przewodzie ale profilaktycznie zmieniłem wszystkie opaski pod maska ,dołożyłem dodatkowo zaworek zwrotny a ten we filtrze zmieniłem na nowy,oring pod nim tez zmieniłem na nowy i dalej to samo :banghead: , pompa uszczelniona,ułożyskowana i sprawdzona w tamtym roku,ktoś ma jakieś pomysły?
wylej resztki z baku i zalej "świeżej" ropy.
Jak będziesz wylewać to kości dinozaurów możesz zanieść do muzeum
Czyli nie zbierzesz pompą cały syf z dna baku, a on na pewno tam jest, być może nawet woda...