[6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
firstborne
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 12 sty 2012, 22:11
Lokalizacja: Poznań

[6N2] Falowanie obrotów, gaśnięcie...

Post autor: firstborne »

Przejrzałem multum wątków i co nie co wyciągnąłem z co nie których.
Otóż jeżdżąc autem powiedzmy godzinę po mieście, w miarę odkorkowanym auto po tej godzinie zaczyna świrować, najgorzej jest, jak dojadę do świateł, wysprzęglam, hamuję a auto spada do ok 500 obrotów i cała buda się trzęsie, puszczę sprzęgło, gaz to samo, dodam trochę tego gazu - wciąż potrafi spaść do 500 - 600 obrotów ale po chwili równa. Kiedy przy tym babolu chcę zakręcić, znów wysprzęglając auto gaśnie (sic!). Auto mam w LPG, ale nie ważne, czy LGP czy paliwo - sytuacja jest taka sama, zamienione były kable, świece (NGK), przepustnica czysta, olej w porządku, ciecz chłodząca też, akumulator to samo. Czytałem, że to może być czujnik położenia wału i jestem bardzo do tego przekonany, lecz przy odpalaniu auta (zimny silnik) obroty znów 500, trzęsie i tak po 4 - 5 sekundach się normują (alternator?). Auto ma jednak minus, że za dużo tutaj elektryki i nie wiem...może też coś ona wini, bo np. zostawiam auto wyłączone na kierunkowskazie to świecą mi się lampy po jednej stronie (przód i tył), zależy który kierunek jest włączony, znajomy mówił, że w Golfie IV ma to samo, a może to tak ma być? Nie wiem.

I jeszcze się zapytam, który z bezpieczników w skrzynce odpowiada za pompkę paliwa?

Polo 1.4 16V
Instalacja LPG sekwencja
Obrazek
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""firstborne""]zostawiam auto wyłączone na kierunkowskazie to świecą mi się lampy po jednej stronie (przód i tył), zależy który kierunek jest włączony, znajomy mówił, że w Golfie IV ma to samo, a może to tak ma być? Nie wiem.[/quote]
tak ma być :D

Sprawdź jeszcze palec i kopułkę rozdzielacza
Pardon- fakt nie ma tu kopułki :blush2:
Ostatnio zmieniony 02 maja 2013, 8:53 przez krzychu20, łącznie zmieniany 1 raz.
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

krzychu20
W 6N2 16V o ile pamiętam nie występuje kopułka z palcem
Obrazek
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Ja powiem tak miałem to samo na gazie i na benzynie w swoim. Podłącz pod kompa kablem wejdź w bloki pomiarowe 1 i daj ustawienia pierwotne silnik z czyta ci inforamcje ze strowanika potem adaptacja przepustnicy. Nagrzej silnik do 90'C i usuń najpierw wszystkie błędy. Przez to że nie miałem kabla nie potrzebnie kupiłem przepustnice x2, nastawnik przepustnicy oraz potencjometr przepustnicy...

Pozdrawiam.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
firstborne
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 12 sty 2012, 22:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: firstborne »

Kabel zakupiłem - już leci kurierem. Powiedz mi jeszcze tylko jakiego oprogramowania do tego użyć tj. by było tak, jak piszesz :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

vaga ale oryginał! musisz mieć też XP
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""Katoo""]musisz mieć też XP[/quote]
Chyba jednak nie. VAG-COM na viscie, win7 32bit śmiga równie dobrze co na XP.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Tak to prawda ale na 7 tylko enterprise albo profesional 32bit i po instalacji xpmode,a o 64 zapomnij, bo na home testowałem i lipa , ubuntu 12.04 lts działa ale nie widzi kabla na ftdi.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
S
Sako11
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 719
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sako11 »

koledze na falowanie obrotów i gaśnięcie pomogło nieznaczne opóźnienie zapłonu może się to przyda
Było POLO 6N 1.0 1997r Yellow Bahama

JEST COŚ CO NIGDY NIE UMIERA TO MIŁOŚĆ DO VOLKSWAGENA!!!!!!!!!!!!!

Byłe Moje Polo >>> viewtopic.php?f=29&t=23723
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”