Witam.
Mam problemik z moim autkiem. Jest to VW Polo 1,3 '95 + LPG silnik(jednopunktowy). Występuje w nim efekt wciągania pedału gazu przy hamowaniu silnikiem powyżej 2000 obr/min. Być może jest to normalne i wynika z konstrukcji silnika.wciąganiu pedału gazu towarzyszy przyspieszanie auta. Trwa to sekundę może trochę dłużej. Jeśli hamowanie jest dłuższe efekt występuje nieraz kilkakrotnie. Czyli zamiast wyhamować delikatnie jadąc za kolesiem, prawie wjeżdżam mu w tyłek.
Dodam jeszcze, że świece mam wymienione , kable nowe, kopułka i palec nowe.
Nie jestem do końca przekonany czy one tak maja gdyż podobny temat znalazłem w sieci ale dotyczył VW Golf III 1.8 '95 i okazuje się ze usterka tkwiła gdzieś w uszkodzonym cyt "uszkodzony jest czujnik Halla w regulatorze biegu jałowego" i pomogło na to ponoć cyt "licząc od góry piny w gnieździe, chodzi mianowicie o krokowy przetnij kabel 2 lub 3 pin w ten sposób wytniesz sygnał haltrona i powinno być dobrze. komputer będzie widział błąd ale to w niczym nie przeszkadza" . Tylko czy polo posiada czujnik halla ? tego nie wiem
Niczego nie wycinaj ! Ja mam 1.0 w gazie na jednopunkcie i jak zchodzę z obrotów to normalne że nastawnik przepustnicy otwiera przepustnice samoczynnie bo przy pewnych obrotach musi być odpowiednio przepustnica otwarta i tego nie przeskoczysz. Podłącz pod kompa i wszystko ci pokaże a jak nie zrób adaptacje .
Moje polo też tak ma po zdjęciu nogi z gazu wciąga pedał gazu dwa razy jeden po drugim byłem na regulacji i nic nie pomogło a mechanik twierdzi że jest nadwyżka gazu i musi to przepalić, wyczułem go i wolniej puszczam pedał gazu i nie mam efektu wciągania pedału gazu ,ale każdy ma swoje zdanie to tak ode mnie.posting.php?mode=reply&f=176&t=50747#