Yhym. :shock:
Staram się jeździć możliwie ekonomicznie. Nie odczuwam jakiegoś wyjątkowego ubytku paliwa, ale może dlatego, że od niedawna poruszam się 9N. :niewiem:
Pamiętam jak miałem dziurę w baku w poprzednim Polo. Ubytek paliwa był zauważalny

To możliwe że to jakaś minimalna usterka i nie powoduje przestawienia komputera w system awaryjny pojazdu :scratch: - ja w swoim 9n3 momentalnie odczułem zwiększoną grawitację dla wskazówki od paliwa przy włączonym ewidentnie "trybie awaryjnym" - swoją drogą miło widzieć po zatankowaniu auta za 50 zł na liczniku przebiegu niecałe 100 km :shock: <- mina mniej więcej taka

No a dziury w baku... to inna bajka :-D[/quote]
Hej to znowu ja :hello: .
Byłem u diagnosty. Po podłączeniu komputer wykazał jedną usterkę - "błąd obwodu ciśnienia atmosferycznego". Po zajrzeniu pod maskę gość zauważył, że jedna wtyczka, która powinna być podłączona pod silnik nie jest i ponadto ten zaczep , który blokuje ją przed odłączeniem, jest uszkodzony. Pod silnikiem były jakieś dwie dodatkowe, wziął jedną z nich i podłączył. Ponadto dojrzał, że wężyk gumowy, w którym płynie płyn chłodniczy jest pęknięty. No, ale to drobnostka.
Fakt faktem po odpaleniu kontrolka check engine po sekundzie gaśnie.
Pozostaje mi sprawa rolek, po których "chodzi" pasek prawdopodobnie to jest żródło tych stuków - o których wspominałem wcześniej.
