[9n] Problem przy skrętach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
aussie69
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:27

[9n] Problem przy skrętach

Post autor: aussie69 »

Koledzy mój problem jest taki: w czasie jazdy przy pełnym skręcie kół ( w jedną czy drugą stronę) słychać takie charakterystyczne huczenie.co to może być? czy może końcówki drążka kierowniczego? Jeżeli ktoś miał podobny problem prosze o info
Awatar użytkownika
tom82
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 gru 2009, 16:30
Lokalizacja: Wrzosowa

Post autor: tom82 »

jeśli masz wspomaganie może to po prostu odgłos pompy jak kierownice masz skręconą do oporu
Awatar użytkownika
Słodki
Początkujący
Początkujący
Posty: 156
Rejestracja: 05 gru 2009, 15:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Słodki »

Ja mialem podobny problem i rzeczywiście okazalo się, że była to końcówka drążka kierowniczego, która już się ledwo trzymała. Wymienili mi końcówkę, ale niestety potem był problem z ustawieniem zbieżności na nowo. Teraz wszystko śmiga tak jak powinno :) Nie bagatelizuj tego, tylko podjedź do warsztatu albo na jakąś stację diagnostyczną, bo jak Ci to odpadnie podczas jazdy to Cię nie ma :D
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2010, 12:36 przez Słodki, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Polówka :) ==> viewtopic.php?f=31&t=11179
a
aussie69
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:27

Post autor: aussie69 »

No tak włąśnie myślałem ze to drążek.dzieki.trzeba będzie to sprawdzić
l
lopez89
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 20 cze 2010, 16:28
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: lopez89 »

chciałem dziś kupić końcówkę drążka do mojego vw polo 9n 1.2 ben 12v (wspomaganie jest)
i powiedzieli mi że są dwa rodzaje końcówek drążka i trzeba odczytać stare nazwy firmy.
W sklepie mają TRW i Koyo..... możecie coś pomóc ?
Niemieccy inżynierowie kolejny raz zadziwiają świat, gdy dochodzi do projektowania samochodów. :shock:
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Wyjmij lewą kratkę ze zderzaka (strona kierowcy) - tam gdzie są montowane halogeny. Za nią ujrzysz pompę. Na niej odczytasz nazwę firmy pompy. Po tym będziesz wiedział jakiego typu drążek potrzebujesz. Cały zespół wspomagania jest tej samej firmy co pompa.

Pozdrawiam
l
lopez89
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 20 cze 2010, 16:28
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: lopez89 »

A jednak TRW, dziękować Witek :oki:
Niemieccy inżynierowie kolejny raz zadziwiają świat, gdy dochodzi do projektowania samochodów. :shock:
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”