Potrzebne nam będzie:
-Wiertarka
-Kilka wierteł do 10mm max
-Flamaster
-Tektrura
-Śrubokręt gwiazdkowy
-Klucz płaski 24
-Szlifierka stołowa
-Pilnik
Wiadomo zaczynamy od zdjęcia boczka, jest on zamocowany na 4 śrubach. Dwie są pod rączką

oraz dwie przy zamku, ramkę wokół klamki musimy wysunąć do tyłu. Następnie od góry boczka odginamy lekko uszczelkę pod nią są takie dzyngulatorki na których trzyma się boczek i zawija się o niego materiał, od strony zawiasów są 2 zatrzaski, trzeba lekko pociągnąć na chama i wyskoczy.
Boczek mamy już zdjęty teraz trzeba odkręcić stare lusterko tutaj przyda się klucz 24
zdejmujemy do tego też trójkącik w rogu drzwi pod którym są 2 śrubki.


Po odkręceniu lusterka przystępujemy do najważniejszej części pracy czyli dopasowania lusterka.
Tutaj przydaje nam się kartonik lub tekturka i flamaster do zrobienia szablonu

najpierw robimy otwory w tekturze z lusetrka z MK2 potem je osbijamy na drzwiach i wiercimy otwory i docinamy łądnie tekturę po zrobieniu szablonu zabieramy się za lusterko

potem rzeźbimy lusterko szlifierką stołową i wygładzamy pilnikiem ostre krawędzie, dla estetyki można też porzeźbić stary trójkącik z pod ori lusterka.
Efekt końcowy:


Teraz najtrudniejsze podłączenie elektryki.
Potrzebne nam będą:
-Nóż
-Gumówka (docięcia drzwi)
-Otwornica (ja miałem 15mm)
-Klucz nasadowy 15
-Mały śrubokręcik
-Młotek
-Gumki między drzwi( żeby przeprowadzić przez nie kable)
-Lutownica
Do tej części brakuje mi zdjęć, a w sumie są bardzo ważne ale dobra.
Najpierw zdejmujemy drzwi i robimy otwornicą otwory na przeciągnięcie kabli. Trzymają się ona na 2 śrubach na klucz 15, śrubokręcik i młotek potrzebny jest do rozłączenia ogranicznika, który trzyma się na bolcu i blaszce. Po zdjęciu drzwi robimy otwory i przeciągamy całą elektronie, ja zrobiłem tak że uciąłem kable od lusterek do pewnego miejsca i przeciągnąłem kable z auta do drzwi a następnie polutowałem, tak samo robimy z obu stron. Ważne aby przy podłączeniu prąd do lusterek dochodził po przekręceniu stacyjki, żeby tak było zdejmujemy osłonę stacyjki i znajdujemy żółto czarny kabel. Przecinamy izolację wpinamy się tam z okablowaniem od lusterek i lutujemy, następnie owijamy izolacją i lusterka ładnie działają.
Gumówka potrzebna jest do zrobienia miejsca na przełącznik jeśli ktoś chce mieć tak samo jak ja. Wykonujemy hirurgiczne cięcie jakoś tak jak idzie czerwona linia

trzeba jeszcze porzeźbić sklejkę od boczka i wszystko pasuje jak orginał
Z drugiej strony do zaślepienia dziury po sterowaniu kijem użyłem kawałek plastiku po czym nakleiłem stickera żeby nie było wiadomo o co chodzi :mrgreen:
Efekt końcowy:
https://lh5.googleusercontent.com/-xlR05a1_w5w/T_IVlizXwgI/AAAAAAAAAMs/AX4Ve7-rOE4/s692/2012-07-02+18.40.37.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-RbGfEljn_cw/T_IVgPfSe7I/AAAAAAAAAMU/C-ftswDCKrc/s692/2012-07-02+18.39.52.jpg
Mam nadzieję że się przyda jeżeli coś źle napisałem proszę pisać i poprawię.