hmm, u mnie jest podobny negatyw, a nie robiłem nic, poza zmianą zmianą amorów (mts), sprężyn (eibach) i czopów od 6n2. A co do felg to 0,5 cala mniej i powinno być git
[quote="inco"]na ziemie go i jeszcze sie schowa na 100% ja bym nie odpuścił D:[/quote]
Bartku to samo mu tłumaczyłem jak się popieści to wszystko się zmieści...
[quote="Jabolek"]A co do felg to 0,5 cala mniej i powinno być git [/quote]
wiadomo ze byłoby ok bo przymierzał te z przodu 2" i było idealnie...
No przód naprawde super wygląda, ale jeśli na tył mają wpaść ranty 2calowe to mysle jednak że lepszym rozwiązaniem byłoby przełożenie przodu na tył a na przód założenie 1,5calowych rantów. Jednak chyba fajniej wygląda jak tył jest szerzej od przodu
Polo 6N by qK. Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
[quote="inco"]ps. toczyłeś już czopy?[/quote]
U góry czopu zebrałem 2mm, proporcjonalnie schodząc w dół do zera.
Zostały dwie opcje do stoczenia: rotor i belka - ale obie odpuszczę. 2,5mm nie zrobi już wielkiego szału.
Po wypłacie z Urzędu Pracy podjadę zaklepać ranty u blacharza, a może uda się dzięki temu zejść niżej.
Co do zdjęć... zazwyczaj jest tak, że szewc bez butów chodzi - tak i w moim przypadku; wszystkim robię foty, a sam sobie nie mam czasu, chęci i choliera wie czego jeszcze.
[size=99px]Plany na kwiecień:
- wymiana płynu hamulcowego na ori VW
- wymiana oleju na Valvoline 10w40, ale zanim to zrobienie płukanki silnika, bo teraz mam zmieszane 3 różne oleje, w tym jeden do diesli :banghead:
- strumienica Michaela zamiast środkowego tłumika.[/size]