[86c] Podczas jazdy spadły oboty do 0 ;]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

[86c] Podczas jazdy spadły oboty do 0 ;]

Post autor: patrycju5z »

Witam,
Mam kolejny problem :)

Zrobiłem w nocy trasę (temp - 14C) i podczas jazdy nagle spadły obroty... po zjechaniu na bok i odpaleniu ponownie, silnik stracił moc, nie ma ducha. Odpala, ale po sekundzie słabnie .Nie strzela, nie kopci, po prostu nie daje rady :)

Z moich wczesniejszych doswiadczen z Polo, moze to byc problem z:
- elektryka kopułka, palec
- świece (chociaż to nie wydaje się przyczyną)
- może odma zamarznieta? (w zeszłą zimę mechanik czyścił mi odmę)

W nocy podczas usterki, nie widziałem żadnych zmian w silniku, ani na kopułce. Dzisiaj jeszcze nie zaglądałem pod maskę... Co mam sprawdzić w pierwszej kolejności?

Patrycjusz
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

kable zaplonowe moze maja przebicie odpal w nocy i zobacz czy ,,swieca" :-D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Sprawdź czy dostaje paliwo, może zatkało ci jakąś dyszę w gaźniku.
Obrazek
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Kopułka i paluch ok, kable nie iskrzą (przynajmniej na oko - wiadomo, kable dość stare)
Może to właśnie zapchana dysza, bo się męczy o odpaleniu, nie może wejść na odpowiednie obroty tak jakby dostawał za mało paliwa, i coś go blokowało...

Kolejna reanimacja w warsztacie mnie czeka :)
Szkoda auta, ostatnio dużo usterek się w nim pojawia. Ma swoje lata i dużo nim jeźdzę - w ciągu 2 i pół roku około 58 tyś (przebieg 296 tys).

Patrycjusz
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

A jednak diagnoza padła na planowanie głowicy i wymianę uszczelki głowicy... :/
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Jestem po wymianie uszczelki i planowaniu. Samochod jednak nie ma wlasciwych obrotow, na czwartym biegu max 80km/... a na jedynie rwie jak wyscigowka ale max do 30km/h . Mechanik twierdzi ze to wina rozrzadu, nawet krecil tez cos przy zaplonie...ale nie dalo efektu.
Generalnie dupa. Sam pokrecilem cos jeszcze przy srubach na lpg, prawie mi sie udalo, ale po dojechaniu do skrzyzowania zgasl i w sumie teraz jak uda mis ie go zapalic to na luzie gasnie.

Moze to byc wina rozrzadu? Pasek jest caly, ale luzny, mechanik oblicze ze na okolo 3-5 stopni.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

patrycju5z, a jak kółka rozrządu na znakach ustawisz to się pokrywają?
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Problemem słabej mocy po remoncie głowicy był niedomknięty układ przy filtrze powietrza (patelnia) :-) niby pierdoła, ale narobiła poważnego stracha....

Wiec, poki co rozrządu nie ruszam.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”