VW ma w ofercie taśmę izolacyjną antywibracyjną. Może i do tego się nada.
D 422 S25 A2
Jest taka gąbczasta, z wierzchu dzianina, grubosć około 1 mm.
Koszt około 20 zł z hakiem.
Ja problem terkoczących przewodów załatwiłem na gwarancji prawie rok temu w ASO VW w Piasecznie. Podobno nie ma konieczności wymiany przewodów a wystarczy założenie specjalnej pianki izolującej. Faktycznie od tego czasu jest spokój.
Mam też problem w Polo z terkotaniem ale najbardziej objawia się to jadąc na kostce brukowej przy około 40 km/h gdy auto wpada w drgania. Byłem dzisiaj u kolegi na diagnostyce i badanie nie wykryło nic niepokojącego w zawieszeniu więc pojechałem do ASO. Tam za sam wjazd powiedziano mi 170 zł więc delikatnie podziękowałem.
Kupiłem więc otulinę do przewodów i nałożyłem tyle ile się dało od góry tak jak koledzy wcześniej sugerowali. Niestety terkot dalej występuje i męczy ucho więc spróbuję dostać się głębiej do tych przewodów. I tu pytanie, czy żeby sprawdzić czy to faktycznie przewód paliwowy tak terkocze wystarczy zdjąć pod autem tą plastikową osłonę zakręcaną na plastikowe nakrętki czy trzeba czynić inne zabiegi?
Edit: Zauważyłem jednak, że to nie przewody stukają a coś w wentylatorze nawiewu ale tylko na dziurach, gdy go wyłączę stuka znacznie mniej. Będę go musiał wyjąć i zobaczyć.