[6n] demontaz i naprawa klapy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

[6n] demontaz i naprawa klapy

Post autor: klocek »

Pod szybą moja klapa juz wyraznie zaczyna rdzewiec. chcialem dzis zdjac klape i problem mam z tymi kablami ktore tam idą z jednej i drugiej strony, zdjąlem te gumowe czesci z mysla ze jest tam jakas kostka i nic tam nie ma, jak mam te kable "odczepic" aby dalo sie zdjac klape? czy tylko przeciecie ich wchodzi w gre a potem izolacja czy jak? macie jakies pomysly? są jeszcze 2 od pneumatycznego centralnego i spryskiwaczy jak z nimi sobie poradzic? Gdzies znalazlem ze tam nie ma zanych złączek ale jakies pomysły moze ktos ma zeby ulatwic mi to?

Druga sprawa. Co myslicie o lakierowaniu bazą w szpraju? Warte to jest cos? bo zdrapac rdze, dobrze poprzeczyszczac, nałozyc troche szpachli aby wyrównac to jestem w stanie sam zrobic z kolegą ale nie mam sprzętu zadnego do malowania a moge kupic przeciez baze i lakier w spraju, czy ktos kto ma minimalne doswiadczenie z lakierowaniem moze to ładnie zrobic?
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

pod tapicerką po lewej stronie z tyłu (blisko tylnej lampy) jest kostka i wężyk gumowy, trzeba to rozłączyć i przeprowadzić przez słupek (jak wyjmiesz gąbkę w folii będzie łatwiej), klapa trzyma się na zawiasach przykręconych czterema śrubami na klucz 8 (najlepiej odkręcać płaską ósemką dwunastokątną) i klapa zejdzie bez problemu. Jeśli rdza wychodzi pod uszczelką to najlepiej wyciąć szybę i pozbyć się całości rdzy bo czym byś nie pomalował to wylezie. Najlepiej przed lakierowaniem potraktować oczyszczoną blachę Brunoxem. Malowanie sprayem nie będzie trwałe i będzie różnica kolorów. najlepiej pomalować całość.
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

oczywiscie bedzie malowana cała klapa. spraj inaczej sie bedzie trzymal niz malowanie pistoletem ? I dlaczego ma byc roznica kolorow skoro to bedzie lakier dobrany pod kolor auta ? rdze dokladnie zeskrobiemy, obczyscimy wszystko, na to szpachla bo planuje jeszcze wneke na znaczek zaszpachlowac na gladko, i na całą klape malowac. no ale wlasnie farbą w spraju. Dlaczego bedzie to mniej trwale ?
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

nie szpachluj wneki od znaczka tylko jak cos spaw, bo szpachla ci popeka :)
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

panowie prosze o szybko odp
Czy to lb5n ?
http://img16.tablica.pl/images_tablicap ... poznan.jpg
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”