No dokladnie.Kolego majkelrsl lepiej zmienic caly aparat zamiast sie babrac z rozbieraniem starego. Tez kiedys mialem taki problem i sie orjentowalem w cenach to za sam 'generator' wolali kolo 150 zl (nowy) a aparat zaplonowy masz po 100(uzywany) zl. Juz 2 lata siedzi w aucie i dziala
Czujnik halla bardzo łatwo się wymienia w tym silniku.Odkręcasz aparat zapłonowy(2 śrubki),a później wybijasz takie zabezpieczenie-sworzeń z drugiej strony aparatu.Musisz uważać,bo opornie idzie,a to w czym siedzi zabezpieczenie,jest jakieś plastikowe;) Jak wybijesz,to odkręcasz kolejne 2 śrubki przy hallu i go wyjmujesz... tyle.Gdyby nie to wybijanie sworznia,to jest to robota na 10 minut;)
Zobaczę co odpisze mi sklep z częściami ile co kosztuje. Jestem nawet gotowy na rozebranie aparatu.
W końcu sam już tyle w nim grzebałem ;P Kocham tą maszynę i postawie ją na nogi.
Czujnik halla możesz wsadzić kupić w sklepie elektronicznym za dziesiąt złotych (nie wiem jakie teraz mogą być ceny). Na starym forum był gdzieś odnośnik do takiej przymiarki bodaj w aparacie z golfa.