Co do tematu to kupiłem sprężyny Eibach Pro Kit -30 mm. W rzeczywistości auto obniżyło się między 2 a 2,5 cm. Efekt zauważalny, jednak nie jest to duże obniżenie

Jeśli ktoś chce troszkę obniżyć auto dla poprawienia efektu wizualnego to na prawdę polecam.
Komfort jazdy prawie wgl nie odbiega od standardu, a co do poprawy w zakrętach jeśli sobie tego nie ubzdurałem to czuć także różnice. Ja osiągnąłem efekt, który mnie zadowolił. W rzeczywistości widać różnice, przyjemnie teraz wygląda. Nie chciałem obniżać więcej, ponieważ często jeżdżę na pokładzie z 3-4 osobami, a wtedy to już na prawdę auto siedzi nisko. Z 5-6 cm niżej niż standard bez pasażerów.
Dla osób, które chcą mieć auto używalne na co dzień to chyba jedyna opcja, niższe obniżenie (5-6 cm) może być uciążliwe, no chyba, że ktoś śmiga tylko po autostradach
Natomiast dla osób wyobrażających sobie, że po założeniu takiego kitu auto siadnie na ziemi i te 3 cm sprawią, że nie będzie już szpary między kołem, a błotnikiem zdecydowanie odradzam, bo na pewno się rozczarują z wydania kwoty 500 zł i marnego jak dla nich efektu.
Zdjęcia po założeniu sprężyn możecie zobaczyć tutaj:
http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=49956
Na razie śmigam 2 dzień na tych sprężynach, także zdam relacje po dłuższym okresie użytkowania.
Dla początkujących i zakładających samemu spręzyny informacja, aby po założeniu nie zapomnieć o ustawieniu zbieżności i kątków nachylenia.. Bo nie wszyscy o tym wiedzą, a potem piszą różne herezje odnośnie obniżania na samych sprężynach 