[86c2f] Koła pseudo kombi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
david921
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:36
Lokalizacja: Mielec (RMI)

[86c2f] Koła pseudo kombi

Post autor: david921 »

Witam, zaczynam się rozglądać za kołami do polo i na pierwszy strzał poszło coś takiego http://moto.allegro.pl/175-50r13-dunlop ... 91584.html I tu rodzi się moje pytanie jak będzie z dopasowaniem tego koła do tylnich nadkoli? słyszałem o klepaniu rantów ale nie wiem na czym to polega. Obecnie mam koło 13/4.5J ET 38. Proszę o porady i wskazówki.
Z góry dzięki za pomoc, pozdro :)
Obrazek
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

zalezy czy chcesz obnizac polo czy zostaWIC SERIE
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
david921
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:36
Lokalizacja: Mielec (RMI)

Post autor: david921 »

mam w planie obniżyć na bank przód -40mm a tył prawdopodobnie seria, chyba że podobne koła wejdą bez modzenia to tył też -40mm
Obrazek
T
Tajg3r
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 05 cze 2012, 21:46
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Tajg3r »

Jak na moje, to trochę koślawo będzie wyglądało jeśli obniżysz sam przód. Także obniż przód i tył jeśli już chcesz glebić. ;)
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Witam

Miałem podobny problem w tym modelu. Obniżenie rozsądne max -40 tył i niestety potrzeba klepania rantów, bo będzie obcierać. Miałem mattig-i 7 x 13 i opoeny te same jak na pokazywanej aukcji (szerokość) i pod obciążeniem niestety jest problem.

Z rantami to w tym modelu jest o tyle problem że jest z tyłu łuk i prosto i niestety nie wykorzystasz nawet przysłowiowego kija do zagięcia lecz trzeba to zrobić ręcznie.
Jak włożysz rękę w nadkole z tyłu wyczujesz mały "parapet" i to właśnie musisz zagiąć. Dobrze jeśli sam tego nie robiłeś nigdy pogadać z blacharzem. Na pewno przed zaginaniem trzeba podgrzać lakier, w innym przypadku popęka w miejscu zagięcia. Ja wykorzystałem podczas pracy młotek i klocek drewniany obity z jednej strony filcem i po woli zaklepywałem. Niestety nie podgrzewałem lakieru i mi na samym zagięciu popękał.

Jeśli miałbyś jakieś pytania to pisz postaram się Ci pomóc w miarę możliwości.
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
david921
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:36
Lokalizacja: Mielec (RMI)

Post autor: david921 »

Kolejne pytanie z mojej strony, jaka jest średnica otworu centrującego w polo? pozdro ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Średnica piasty 57.1 mm
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
david921
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2010, 13:36
Lokalizacja: Mielec (RMI)

Post autor: david921 »

można stosować jakieś pierścienie jeżeli w feldze jest większa śred. tego otworu?
Obrazek
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Ja w mattig-ach które miały średnicę pod piastę 60,1 zastosowałem komplet pierścieni zakupiony na allegro. Koszt około - tu masz link
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... uj%C4%85ce.
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
ODPOWIEDZ

Wróć do „felgi i opony”