"Wszystkie silniki, z wyjątkiem AJV i AMF, są wyposażone w popychacze hydrauliczne. Dzięki temu nie ma potrzeby regulowania luzu zaworów podczas obsługi silnika i praca rozrządu jest mniej hałaśliwa." (Sam Naprawiam).
Zatem luzu się nie reguluje.
Jak klepią, to może szklanki już są do wymiany. Klepią zawsze, czy przy przyspieszaniu? Jak przy przyspieszaniu, to niekoniecznie jest wina zaworów. U mnie klepały jak był źle ustawiony zapłon.
Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
[quote=""Cooyon""]Jak klepią, to może szklanki już są do wymiany[/quote]
u mnie było tak samo słychać taki dźwięk i co się okazało że po prostu trzeba było wyczyści popychacze i tyle
oddałem samochód do warsztatu a tam zdjęli pokrywę wałek rozrządu wybili popychacze przemyli wszystko i z powrotem wbili i poskładali i gitara a koszt jaki poniosłem to 150zł :piwo: