Witam mam maly problem. Polo gti 2000 rok.Nie dziala mi centralny zamek jak chce otworzyc drzwi pilotem.Co ciekawe zamknac moge,alarm jest aktywny.Kiedy chce otworzyc alarm sie rozlacza ale drzwi nadal sa zamkniete.Zamykanie i otwieranie kluczem dziala.Co moze byc przyczyna? Gdzie znajduje sie sterownik pilota? Bo sterowanie centralnego zamka jest w bagazniku ale sterownik pilota jest chyba w innym miejscu.Prosze o podpowiedz co moze byc przyczyna.
//Dostałeś ostrzeżenie za łamanie regulaminu. Pkt 1 i 2. Temat przenoszę do działu, w którym powinien powstać. // G.
Sterownik c.z. pewnie dokładany?. Wrzuć fotę pilota, jak dokładany to najczęściej jest pod deską w okolicy kierownicy, bezpieczników lub pod tapicerką na wysokości nóg kierowcy. Może być uszkodzony moikrostyk w pilocie lub przerwa w połączeniu przewodu dającego impuls na "otwórz" między sterownikiem a instalacją albo uszkodzenie w sterowniku trzeba szukać.
Pozdrawiam.A.
Pilot jest orginalny i alarm z centralnym zamkiem tez.Przyciski pilota dzialaja,centralny zamek i alarm dzialaja po nacisnieciu przycisku na pilocie.Ale jak prubuje otworzyc pilotem centralny nie dziala tylko alarm sie rozbraja ,dajac znak mrygnieciem kierunkowskazow i dioda w drzwiach przestaje migac.Moim zdaniem jest cos w sterowniku, jakby nie dal sygnalu do centralnego zeby sie otworzyly drzwi.Moze ktos ma schemat?
Tez mam problem z Centralnym Zamkiem. Problem tkwi w tym, ze drzwi sie otwieraja i zamykaja przy pomocy kluczyka, kiedy nacisne przycisk na pilocie dioda sie swieci na zielony kolor, ale drzwi sie nie chca ani otworzyc ani zamknac. Polo jest z 99roku wersja SL, szyby dzialaja, lusterka takze tylko nie pilot od CZ
Moze mi ktos napisac gdzie mam szukac rozwiazania.
Dziekuje serdecznie z gory i pozdrawiam.
[quote=""ar1000""]Sterownik c.z. pewnie dokładany?. Wrzuć fotę pilota, jak dokładany to najczęściej jest pod deską w okolicy kierownicy, bezpieczników lub pod tapicerką na wysokości nóg kierowcy. Może być uszkodzony moikrostyk w pilocie lub przerwa w połączeniu przewodu dającego impuls na "otwórz" między sterownikiem a instalacją albo uszkodzenie w sterowniku trzeba szukać.
Pozdrawiam.A.[/quote]
na początek witam, jestem świeżym właścicielem Polo III.
pozwoliłem sobie zacytować powyższy tekst a to celem odświeżenia tematu, a to dopytaniem o szczegóły, bo lamer jestem jeśli chodzi wszelakie elektroniki i mechaniki (ale się uczę).
Problem mam podobny, ciekaw jestem jak się poprzedniemu userowi udało go rozwiązać. Centralny (po wymianie pompki centralnego) hula z drzwi - gdy przekręcam kluczyk. Elegancko też zamyka z pilota i zbroi alarm. Jeśli zaś chodzi o otwieranie z pilota, to rozbraja alarm (sam guzik więc działa), ale nie otwiera centralnego:/
Zaczynam się zastanawiać czy problem może (w ogóle) leżeć w tym, że w chwili obecnej używam pompki centralnego z mojego golfa III, która jest prawie identyczna z tą z Polo (poza tym, że we wtyczce ma więcej pinów). W sklepie z częściami do VW dowiedziałem się, że skoro pompka też jest na szybkozłączu (tak to zostało określone), to nie powinno być różnicy i problemu powinienem szukać gdzie indziej. [szukam tu]
Z zacytowanego tekstu rozumiem, że rozwiązanie może leżeć między sterownikiem (cokolwiek to jest - zaraz będę czytał) a samą instalacją. A ja się zastanawiam czy problem może leżeć w zdekodowanym kluczyku (ale raczej nie skoro alarm hasa w tą i w tą stronę).
Jeśli ktoś ma jakąś koncepcję lub gotowe rozwiązanie, to chętnie poczytam.
posiadam Polo 6n2 z 2000 roku i od kilku dni mam problem z centralnym zamkiem.
Samochód jestem w stanie otworzyć tylko z kluczyka, wcześniej otwierałam w pilota.
Kiedy próbuje otworzyć samochód to tej pompki w ogóle nie słychać. Ani pół dźwięku.
Zepsuło się w trakcie jazdy. Otworzyłam pilotem przy kluczyku, przejechałam 20kilka km i przy gaszeniu silnika już pompka nie zadziałała (byłam zamknięta od wewnątrz - zawsze się zamykam)
Słabo znam się na naprawach, ale wymienię co sprawdziłam:
- bezpieczniki nr 26 i 41 nie sa przepalone (tzn. drucik pomiędzy styka, czyli sa sprawne?)
- domykanie i otwieranie szyb z kluczyka działa (tzn. jak przytrzymam kluczyk w zamku w pozycji otwórz/zamknij to szyba się opuszcza/podnosi)
- znalazłam w bagażniku "pompkę" i upewniłam się, że przewód jest wpięty (dwa przewody). Podotykałam tam trochę ręką i w mojej ocenie nie jest tam mokro
- kiedy otwieram/zamykam samochód kluczykiem to kierunkowskazy migają (chyba to znaczy ze uzbraja się ten fabryczny alarm)
- opuszczanie i podnoszenie szyb tym przyciskiem w drzwiach kierowcy działa
- zamykanie i otwieranie drzwi tym przyciskiem w drzwiach kierowcy nie działa
- zapalniczka działa, światło w bagazniku i w kabinie działa (ktoś w innym wątku pisał, ze te elementy są na wspólnym bezpieczniku z centralnym)
Jestem w stanie zamykać i otwierać auto kluczykiem, ale najgorsze jest to, że paliwo na wyczerpaniu a ja nie wiem jak otworzyć tę klapkę od baku :banghead: . Panowie błagam pomocy! Najlepiej wersja z obrazkami, bo wiem, ze ma tam być bolec, ale ja nic nie widzę. Jak trzeba wrzucę swoje zdjęcia - tam jest apteczka, pod apteczką ta pompka, a gdzie mam szukać tego bolca? Mam składac tylnią kanapę?
Nie sądzę, aby to mialo związek, ale ostatnio 2x kiedy odpalałam samochód z ciepłym silnikiem to zgasł od razu - wczesniej to sie nie zdarzało.
Ja mam pojderzenia, ze albo ta pompka jest walnięta (ale odrazu by ducha wyzionęła, czy coś by jednak próbowala???) albo przerwały się kable które prowadzą do tej pompki czy coś. No auto ma 16 lat już więc ja jestem świadoma, że może się psuć to i owo i pewnie musze odwiedzić specjalistę, jednak wolałabym najpierw sprawdzić czy sama jestem w stanie coś poradzić. MOŻE JEST COŚ CO MOGĘ SAMA SPRAWDZIĆ. Weźcie prosze pod uwagę, ze jestem kobieta więc wytłumaczcie mi to prosze jak najdokładniej potraficie.
Witam
Centralny dopiero będę przerabiał także jestem ciekawy co tam jest nie tak.
Co do odblokowania klapki wlewu paliwa to wyjmujesz styropian z pompką z prawej strony, widzisz dwa czarne wkręty na gwiazdkę, odkręcasz i masz siłownik w dłoni a a klapkę odblokowaną.
Pozdrawiam
Sunshine Live Electronic Music Radio i\'ll always remember
[quote=""BraHOL 12""]Witam
Centralny dopiero będę przerabiał także jestem ciekawy co tam jest nie tak.
Co do odblokowania klapki wlewu paliwa to wyjmujesz styropian z pompką z prawej strony, widzisz dwa czarne wkręty na gwiazdkę, odkręcasz i masz siłownik w dłoni a a klapkę odblokowaną.
Pozdrawiam[/quote]
Nie brzmi zbyt skomplikowanie więc spróbuję. jak odblokuję to jak rozumiem spowrotem sobie przykręcam - jak to nazwałeś siłownik - te 2 śrubki tyle, że mam na stałe bak odblokowany? Mam nadzieję, ze niczego bardziej nie zepsuje...
U mnie na 99% to pompka się spaliła, bo jak ją całkiem wytargałam z tego styropianu to tam trochę wody było. Muszę zaczekać aż mąż wróci do domu, bo mam problem z odpięciem tego przewodu niebiesko białego. Moze da sie ja wysuszyć, a jak nie to musze nową kupić. Tylko zastanawiam się, czy można ją jakoś odizolować od wilgoci np. poprzez worek??? Chyba słaby pomysł?
Gdyby ktoś potrzebowal otworzyć/zamknąć bak bez rozkręcania, grzebania i brudzenia rączek to podaję instrukcje. Przewód pneumatyczny (u mnie niebieski) objąć ustami i wessać powierze lub pchac powietrze W moim przypadku okazała się spalona pompka