[6n2] GTI AVY brak odcinki /szarpie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bicker83
Początkujący
Początkujący
Posty: 192
Rejestracja: 21 wrz 2011, 11:57
Lokalizacja: IRL-TS / PL-GS

Post autor: bicker83 »

Wyrzuc katalizator :) pomaga sam wiem po swoim aucie :D

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

[quote="TOFIK_6n2"]wojtasllb


Polskie Paliwo :)

Odcina u mnie po programie :P http://www.youtube.com/watch?v=mQdD7-Re ... ture=g-upl Wszystko po to by krecic do konca i nie odpuszczac gazu i nie zalewalo silnika :)[/quote]

ale Ci sie drze przez ten filter :)

ostatnio trafilem na film z gti i niezle sie buja ciekawe co pomodzone

http://www.youtube.com/watch?v=rVOrsiPhG6s

a jak slabo cignie od 5tys to znaczy ze zmienne fazy juz przestaja dzialac, czujnik albo kolo rozrzadu pada, jak jest ok to powinien miec lepszego kopa np jak jedziesz na trojce od 3tys do odcinki
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

[quote="PiterVR6"]a jak slabo cignie od 5tys to znaczy ze zmienne fazy juz przestaja dzialac, czujnik albo kolo rozrzadu pada, jak jest ok to powinien miec lepszego kopa np jak jedziesz na trojce od 3tys do odcinki[/quote]

rozwiń temat ,co w zmiennych fazach może przestawać działać ?a tym bardziej w kole rozrządu? nie spotkałem się nigdzie w necie z takimi objawami.

w vw chyba taki jest system vvt jak na filmie http://www.youtube.com/watch?v=MYflBZHV_wo z zaworem elektromagnetycznym uruchamiającym zmienne fazy na kółku przez zmianę ciśnienia oleju?

jak odłączę wtyczkę od tego elektrozaworu to nic się nie stanie jak spróbuje wkręcić do odcinki?
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

nic sie nie stanie wkreci sie na 5tys i tyle

co moze sie zepsuc hm nie mam pojecia umnie od poczotku bylo uszkodzone bo nie bylo specyficznego kopa po 5tys zmienilem walki z kolem i teraz jest ok sam czujnik podmienialem i nic sie nie poprawialo
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

ale podmieniałeś czujnik obrotów wałka czy ten elektromagnes? myślę że jak by cos bylo nie tak z fazami to juz od 4 tysi bym czuł i byl by spadek mocy widoczny bardziej, zresztą komp ma w pamięci to że się ma zmienic położenie wałka przy 4 tysiach i jak by to nie nastepowało to by pokazywało że jest rozrzad przestawiony chyba
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

podmienialem zawor, a kolo jest prawdopodobnie zaciete czy zatarte chodzi jak normalny ajv bez zmiennych faz, komp raczej tego nie zarejestruje
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

myślisz ze jakby koło było zacięte wykręcał bym seryjny czas do setki? :) pokaż jak Twój chodzi po tych wymianach
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”